  • 61. Data: 2018-09-18 12:01:41
    Temat: Re: Wykrywacz metalu
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Mon, 17 Sep 2018 22:28:11 +0200, Jarosław Sokołowski wrote:
    > Przesunąć granice biura.

    Ja niestety (a może i stety) nie mieszkam w 1000m?, każdy metr mieszkalny
    muszę negocjować z małżonką. A jako że negocjacje zazwyczaj kończą się
    tak, że śpię z owcami, to i staram się nie negocjować już czegokolwiek
    zbyt intensywnie.

    > Ale entropia stale rośnie.

    Sagan twierdził, że wręcz przeciwnie.

    Mateusz

  • 62. Data: 2018-09-18 12:09:27
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mateusz Viste napisał:

    > Ale to już nie jest twój wątek, od kiedy postanowiłeś podzielić się nim
    > ze światem :)

    Może to nie jest efekt postanowień, tylko wątek zwyczajnie się gdzieś zgubił,
    a potem zupełnie przypadkiem odnalazł w Usenecie?

    --
    Jarek

  • 63. Data: 2018-09-18 15:35:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil" napisał w wiadomości grup
    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" napisał:

    >Twoje "lepsze" rozwiązanie jest typu:
    >Popsuł mi się Opel
    >Twoja odpowiedź:
    >Kup nowego Mercedesa.

    >Tacy doradzacze są zmorą news. Zawsze wiedzą lepiej czego potrzebuje
    >pytający.

    Hm ... ale to moze byc nieglupia rada.

    Tylko ponoc merc to juz nie to co dawniej :-)

    J.

  • 64. Data: 2018-09-18 18:25:03
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > A pomyślałeś co się stania jak pies zbliży się do metalowego ogrodzenia,
    > albo samochodu?

    Pies zostanie zaparkowany:)))
    Wyobraziłem sobie dużego lablalaldora biegającego z neodymem przy obroży
    ciągnąc sznur różnych poczepionych metalowych przedmiotów - klucze,
    stara zardzewiała blacha, łańcuch itd:)

    komiczne wyobrażenie:)

  • 65. Data: 2018-09-18 18:28:28
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Naszło Was na dowcipy, a ja poważnie :) Dla Was to jest igraszka ... To
    > nie jest śmieszne jak nie możesz dostać się do domu.

    klucze to akurat proste:
    https://allegro.pl/2x-lokalizator-kluczy-brelok-new-
    design-zasieg-15m-i5859492691.html

    na aliexpresie masz tego sporo do wyboru.

  • 66. Data: 2018-09-18 18:32:01
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > torebce żony. A do szpitala 50 km. Problem rozwiązałem wówczas piłą
    > spalinową, wykrawając sobie wejście w bocznych drzwiach domu (które i tak
    > planowałem wymienić, więc szkoda niewielka).

    ROTFL:)
    Wchodzisz, a tam właściciel domu z otwartą paszcza a ty sobie
    uświadamiasz że to sąsiada :D

    Scena jak z horroru:D

  • 67. Data: 2018-09-18 18:33:20
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Zamiast rozwodzic sie proponuje udac sie na sam szczyt watku.
    > Zaproponuj alternatywe dla zgubienia sprezynki z kosiarki.

    Przyspawać do kosiarki:) albo spiąć sprężynę, kosiarkę i psa
    magnesem:)))))))))))))

  • 68. Data: 2018-09-18 18:35:25
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Może to nie jest efekt postanowień, tylko wątek zwyczajnie się gdzieś zgubił,
    > a potem zupełnie przypadkiem odnalazł w Usenecie?

    Sprawdzić czy do wątku przyczepiony pies

  • 69. Data: 2018-09-18 18:36:42
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > To doczep do tych kluczy kawałek czegoś co przyciąga magnes i po sprawie.
    > No chyba, że nie chodzi tu o klucze :-)

    https://ro.com.pl/wp-content/uploads/2017/05/szyny-1
    024x818.jpg

  • 70. Data: 2018-09-18 18:40:41
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > muszę negocjować z małżonką. A jako że negocjacje zazwyczaj kończą się
    > tak, że śpię z owcami, to i staram się nie negocjować już czegokolwiek
    > zbyt intensywnie.

    zapisz się na jakiś kurs z negocjacji:D