  • 21. Data: 2015-11-25 13:19:10
    Temat: Re: Wykrywanie plagiatów offline
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Wednesday, November 25, 2015 at 1:03:34 PM UTC+1, bartekltg wrote:

    > Z tego co piszesz to jednak NWP.
    Ja nie wiem, wygooglałem gdzieś w pośpiechu, że ulepszone NWP. Może
    masz rację.

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2015-11-25 13:28:15
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 25.11.2015 13:19, M.M. wrote:

    > Ja nie wiem, wygooglałem gdzieś w pośpiechu, że ulepszone NWP. Może

    "O(ND) Difference Algorithm"
    Ulepszony algorytm w sensie sposobu obliczenia,
    nie tego, co obliczają.

    http://www.xmailserver.org/diff2.pdf

    pzdr
    bartekltg

  • 23. Data: 2015-11-25 13:30:03
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Wednesday, November 25, 2015 at 1:28:17 PM UTC+1, bartekltg wrote:

    > "O(ND) Difference Algorithm"
    > Ulepszony algorytm w sensie sposobu obliczenia,
    > nie tego, co obliczają.

    Racja.

  • 24. Data: 2015-11-26 18:20:45
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    czyżby działalność d-tuska spowodowała, że newsy opanowali sami pederaści?

  • 25. Data: 2015-11-26 19:14:26
    Od: szemrany <s...@o...off>

    On Thu, 26 Nov 2015 18:20:45 +0100, platformowe głupki wrote:

    > czyżby działalność d-tuska spowodowała, że newsy opanowali sami pederaści?

    Pokaż linka, bo nie śledzę Twoich publikacji i nie wiem gdzie te newsy
    można znaleźć.

    --
    howgh
    szemrany

  • 26. Data: 2015-11-26 19:15:57
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    jak to gdzie, w dupie d-tuska
    wystarczy włączyć tvn

  • 27. Data: 2015-11-26 19:21:55
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a skoro już to nie rozumiem, czemu w europie robi się moim stronom
    opinię gównianych... to jakaś d-tuskowa nagonka tvn-u... nie widzi mi
    się to...