  • 1. Data: 2015-11-20 20:43:05
    Temat: [www] nowe okno z obrazkiem
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    jak zrobić chyba w js, żeby po naciśnięciu na obrazek pojawiało sie nowe
    okno z tym obtazkiem najlepiej bez żadnych kontolek oprócz x

  • 2. Data: 2015-11-20 20:46:28
    Temat: Re: [www] nowe okno z obrazkiem
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "platformowe głupki" <N...@g...pl> napisał:

    > jak zrobić chyba w js, żeby po naciśnięciu na obrazek pojawiało sie nowe okno z tym
    obtazkiem
    > najlepiej bez żadnych kontolek oprócz x

    Nacisnij na smartfone na ekran dotykowy Pojawi sie klawiatura.
    Na niej nacisnij na: x (nie nacizkaj zbyt dlugo, bo moze pojawic sie: ź

    AK

    ---
    Avast.

  • 3. Data: 2015-11-21 11:06:59
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu piątek, 20 listopada 2015 20:43:08 UTC+1 użytkownik platformowe głupki
    napisał:
    > jak zrobić chyba w js, żeby po naciśnięciu na obrazek pojawiało sie nowe
    > okno z tym obtazkiem najlepiej bez żadnych kontolek oprócz x

    ja mam inną 'zagwostke', uczyc sie tego cholernego open gl czy nie

    no coz jak juz tak zlawirowalem to moze zuce powbierzenie okiem ale nie za duzo (bo i
    tak trudno sie zmusic)

  • 4. Data: 2015-11-21 11:17:07
    Od: "AK" <n...@n...com>

    ps.com...
    napisał:

> [...]

    >no coz jak juz tak zlawirowalem to moze zuce powbierzenie okiem ale nie za duzo (bo

    hm.. faktycznie zagwozdka

    ---
    Avast.

  • 5. Data: 2015-11-21 11:25:15
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu sobota, 21 listopada 2015 11:07:00 UTC+1 użytkownik fir napisał:

    > ja mam inną 'zagwostke', uczyc sie tego cholernego open gl czy nie
    >
    > no coz jak juz tak zlawirowalem to moze zuce powbierzenie okiem ale nie za duzo (bo
    i tak trudno sie zmusic)

    co do pytania to ja javascryptu nie znam, pobieznie sie interesuje ale nigdy nie mam
    czasu - jednakze tutaj znalazlem koledze link

    http://kursjs.pl/kurs/okna.html

    "Otwieranie nowego okna

    Standardowa konstrukcja otwierająca okno ma postać:

    window.open('url do strony','nazwa strony','ustawienia nowego okna')

    W miejscu url do strony wstawiamy adres do strony która ma być umieszczona w nowo
    otwartym oknie. "

    wydaje sie ze po prostu robisz kod okna w htmlu ktory ma w sobie z kolei osadzony
    obrazek i tyle

    moze pocwiczylbym robienie jakich sronek
    gdybym znal jakies darmowie miejsce na jakims serwerze gdzi emoglbym te swoje
    dokonania wrzucac i udostepniac w siecie, ale nie wiem gdzie takie cos jesta nie mam
    czasu szukac

  • 6. Data: 2015-11-21 11:37:38
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "fir" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]

    dokonania wrzucac i
    udostepniac w siecie, ale nie wiem gdzie takie cos jesta nie mam czasu szukac

    ja tez nie mam czasu, ale wiem ze gdzies takie cos jest

    ---
    Avast.

  • 7. Data: 2015-11-21 16:05:16
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu sobota, 21 listopada 2015 11:07:00 UTC+1 użytkownik fir napisał:

    > ja mam inną 'zagwostke', uczyc sie tego cholernego open gl czy nie

    decyzja jest wlasnie istotna, w calym tym katalogu 'toolsetow' czy jak to nazwac ogl
    jest u mnie dosyc daleko (obecnie mozna powiedziec wyznaje 5 toolsetów, nawet nie che
    mi sie liczyc (ale bylyby tam c+winapi, asm i ocl), obciazac sie teraz ta straszną
    kobyłą?

  • 8. Data: 2015-11-21 16:07:07
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "fir" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]

    > no coz jak juz tak zlawirowalem to moze zuce powbierzenie okiem ale nie za duzo (bo

    noo, w ogol enie jest latwo..

    ---
    Avast.