  • 31. Data: 2018-08-15 21:23:40
    Temat: Re: Wyłączanie systemowych
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 14 Aug 2018 18:48:55 +0200, w
    <a...@n...neostrada.pl>, Marek <f...@f...com>
    napisał(-a):

    > To da tylko doraźny efekt, po restarcie aplikacja się podniesie.
    > Jeśli producent telefonu nie udostępnia w ustawieniach opcji
    > "wyłącz" to bez roota można to zrobić tylko przez adb pm hide.

    U mnie nie wstaje po restarcie -- wisi jako wstrzymana, a jej ikona znika.
    Ale mam roota.

  • 32. Data: 2018-08-15 21:26:04
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 15 Aug 2018 12:33:26 +0200, w <5b740109$0$686$65785112@news.neostrada.pl>,
    Trybun <c...@j...ru> napisał(-a):

    > Żadne rooty i piracka ingerencja w urządzenie

    Root to nie jest żadna piracka ingerencja.
    Jeżeli w Win pracujesz na koncie admina, to też piratujesz system?
    W tablecie miałem np. wyłączonego multiusera.
    Ale żeby zmienić parametr allow_multiuser z 0 na 1, to musiałem wyedytować plik
    systemowy.

  • 33. Data: 2018-08-16 14:54:44
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-08-15 o 21:26, r...@k...pl pisze:

> [...]
    > W tablecie miałem np. wyłączonego multiusera.
    > Ale żeby zmienić parametr allow_multiuser z 0 na 1, to musiałem wyedytować plik

    Sprzęt z Androidem to jednak co innego niż np Linux, w nim producent nie
    daje możliwości pracowania użytkownikowi w trybie admina. Także wielu
    producentów wycofuje się z gwarancji gdy użytkownik będzie się upierał
    aby pracować w tym trybie. I tu jest właśnie pies pogrzebany - mój
    sprzęt jest nowy i jestem z niego mega zadowolony, tak że przynajmniej
    na razie nie będę niczym ryzykował.

  • 34. Data: 2018-08-16 16:07:16
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 16 Aug 2018 14:54:44 +0200, w <5b7573a0$0$607$65785112@news.neostrada.pl>,
    Trybun <c...@j...ru> napisał(-a):

> [...]
    > daje możliwości pracowania użytkownikowi w trybie admina. Także wielu
    > producentów wycofuje się z gwarancji gdy użytkownik będzie się upierał

    To ktoś reklamuje jeszcze sprzęt z tytułu gwarancji?

    > I tu jest właśnie pies pogrzebany - mój
    > sprzęt jest nowy i jestem z niego mega zadowolony, tak że przynajmniej
    > na razie nie będę niczym ryzykował.

    Tomasz Pecha.

  • 35. Data: 2018-08-17 14:20:49
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-08-16 o 16:07, r...@k...pl pisze:

    > To ktoś reklamuje jeszcze sprzęt z tytułu gwarancji?

    Jasne, dwa moje telefony wstecz reklamowałem Alcatela, i po prostu z
    nieba (bo był to straszny kit) mi spadła propozycja zwrotu pieniędzy, bo
    serwis telefonu nie potrafił naprawić i nie mieli takiego modelu na wymianę.
    Tak że warto liczyć na gwarancję.

    > Tomasz Pecha.

    E tam - pech, w tym przypadku to stanowczo za duże słowo.

  • 36. Data: 2018-08-18 18:45:17
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 17 Aug 2018 14:20:49 +0200, w <5b76bd21$0$606$65785112@news.neostrada.pl>,
    Trybun <c...@j...ru> napisał(-a):

> [...]
    > serwis telefonu nie potrafił naprawić i nie mieli takiego modelu na wymianę.

    Ja reklamuję z rękojmi, gwarancji nawet nie czytam.

    > E tam - pech, w tym przypadku to stanowczo za duże słowo.

    Ja reklamowałem zrotoowany telefon (chyba nawet 2x) i nie było problemy.
    Jeden raz zrobiłem tylko unroot, bo ewidentnie był do wymiany.

  • 37. Data: 2018-08-19 09:10:52
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-08-18 o 18:45, r...@k...pl pisze:

    > Ja reklamuję z rękojmi, gwarancji nawet nie czytam.

    Ojejku, chcesz się spierać o nazwę gwaranta?

    > Ja reklamowałem zrotoowany telefon (chyba nawet 2x) i nie było problemy.
    > Jeden raz zrobiłem tylko unroot, bo ewidentnie był do wymiany.

    Ja też w różnych sklepach zwracałem zakupiony sprzęt, aż przyszedł czas
    że nie dostałem zwrotu gotówki ani wymiany na inny, poszedł na naprawę
    do serwisu. Mam ryzykować że zwrócą nienaprawiony bo mi fabryczna
    aplikacja do SMSów trochę niedomaga? Nadawanie sobie praw Admina jest
    złamaniem umowy gwarancyjnej, tak że w Twoim wypadku możesz mówić o
    szczęściu że ci uznali reklamację.

  • 38. Data: 2018-08-20 11:55:25
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 19 Aug 2018 09:10:52 +0200, w <5b79177b$0$675$65785112@news.neostrada.pl>,
    Trybun <c...@j...ru> napisał(-a):

> [...]
    > że nie dostałem zwrotu gotówki ani wymiany na inny, poszedł na naprawę
    > do serwisu. Mam ryzykować że zwrócą nienaprawiony bo mi fabryczna

    No to sobie "nie ryzykuj" i męcz się :)

    > Nadawanie sobie praw Admina jest
    > złamaniem umowy gwarancyjnej, tak że w Twoim wypadku możesz mówić o
    > szczęściu że ci uznali reklamację.

    Nie interesuje mnie umowa gwarancyjna, nawet jej nie czytam i nie korzystam z
    niej :) Z niewiedzy nawet nie wiesz o czym piszesz. Żadnego szczęścia nie
    miałem -- łaski nie robili, musieli naprawić z tytułu rękojmi.

  • 39. Data: 2018-08-20 16:05:58
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-08-20 o 11:55, r...@k...pl pisze:

> [...]
    > niej :) Z niewiedzy nawet nie wiesz o czym piszesz. Żadnego szczęścia nie
    > miałem -- łaski nie robili, musieli naprawić z tytułu rękojmi.

    I tak trzymaj.