  • 41. Data: 2013-08-14 09:40:53
    Temat: Re: Wymiana żarówki VW Passat LOL
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-08-14 09:33, RadoslawF pisze:

    > Bo lepiej wyjąc bagaż niż wczołgiwać się pod samochód z młotkiem
    > i łyżką jak się kosz zablokuje.

    Skąd w ogóle pomysł, że trzeba wyjmować bagaż? Jak się nie przewozi
    cegieł, to w większości przypadków da się unieść podłoże bagażnika wraz
    z bagażem.

    --
    Liwiusz

  • 42. Data: 2013-08-14 11:38:56
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-08-14 09:40, Użytkownik Liwiusz napisał:

    > Skąd w ogóle pomysł, że trzeba wyjmować bagaż? Jak się nie przewozi
    > cegieł, to w większości przypadków da się unieść podłoże bagażnika wraz
    > z bagażem.

    To taka wersja pesymistyczna zwolenników czołgania się pod autem.

    Pozdrawiam

  • 43. Data: 2013-08-14 11:41:34
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-08-14, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > To taka wersja pesymistyczna zwolenników czołgania się pod autem.

    No ale skoro trzeba wyjac bagaz zeby opuscic kolo zamocowane pod samochodem
    to czemu nie wozic bo w bagazniku? :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 44. Data: 2013-08-14 12:28:43
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-08-14 11:41, Użytkownik AZ napisał:

    > No ale skoro trzeba wyjac bagaz zeby opuscic kolo zamocowane pod samochodem
    > to czemu nie wozic bo w bagazniku? :-)

    Bo mocowanie kosza znajduje się przy końcu karoserii i o wyjmowaniu
    bagażu nie ma mowy, wystarczy przesunąć czy lekko unieść żeby sięgnąć
    do mocowania. Wyjęcie koła schowanego pod podłogą bagażnika faktycznie
    wymaga wyjęcia części bagaży. Tyle że bezproblemowe opuszczanie kosza
    dział tylko w egzemplarzach które jeszcze nie jeździły.

    Pozdrawiam

  • 45. Data: 2013-08-14 14:54:14
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    > Tylko jaki sens jak i tak trzeba wyjac bagaz? ;-)

    W C1 np element kręcący jest w zderzaku to przed albo tuz za zamkiem pokrywy
    bazażnika.

  • 46. Data: 2013-08-14 15:55:25
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 13 sierpnia 2013 12:48:17 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

    > A teraz się zastanów co trzeba zrobić w czasie deszczu żeby to
    >
    > koło wiszące pod karoserią odpiąć, wyjąć, założyć w to miejsce
    >
    > stare i znowu zamocować ?
    >
    > Najlepiej jeszcze po ciemku w nocy. :-)

    a zeby skomplikowac sprawe - kosz pod samochodem miesci tylko dojazdowke, a
    pelnowymiarowe kolo nie miesci sie ani do tegoz kosza, ani luzem do bagaznika :-)

    aa... to nie teoretyzowanie - mam tak w swoim :-)

    pablo

  • 47. Data: 2013-09-02 21:32:56
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 13 Aug 2013 12:53:39 +0200, "Jan Koval" <j...@o...pl>
    wrote:

    >natomiast widziałem jak wygląda wymiana koła w C1. Było to w warunkach
    labolatoryjnych czyli w salonie.
    >Szybciej było wypakować bagażnik i zapakować go ponownie niż włożyć to koło od
    spodu.

    Otóż to. Miałem tak w Transicie. Tego debila co wymyślił sposó
    opuszczania i podnoszenia koła zapasowego powinno się zatrudnic w Ford
    Assistance, coby sobie te koła sam powymieniał.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 48. Data: 2013-09-02 21:38:23
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 14 Aug 2013 09:40:53 +0200, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >Skąd w ogóle pomysł, że trzeba wyjmować bagaż? Jak się nie przewozi
    >cegieł, to w większości przypadków da się unieść podłoże bagażnika wraz
    >z bagażem.

    Jesteś pewien?

    http://img31.imageshack.us/img31/1300/hdaa.jpg

    Dodam, że koło jeszcze trzeba odkręcic, bo jest przymocowane takim
    plastikowym dynksem :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280