  • 1. Data: 2013-08-10 17:46:43
    Temat: Zlomball
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Złomball ruszyl, a na grupie nic ?

    Gilu pojechal ?

    Jesli dobrze uslyszalem, to jada na Przyladek Polnocny, ciekawe ilu
    wroci ...

    J.

  • 2. Data: 2013-08-11 00:17:52
    Temat: Re: Zlomball
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-08-10 17:46, J.F. pisze:

    > Złomball ruszyl, a na grupie nic ?
    > Gilu pojechal ?

    Ta, pojechał ... Panie, ja mam życie :)

    > Jesli dobrze uslyszalem, to jada na Przyladek Polnocny, ciekawe ilu
    > wroci ...

    Mnie ciekawi pojedynek Ikarusa z Autosanem ... coś czuję, że
    autosan klęknie ...

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 3. Data: 2013-08-24 06:36:10
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 11 Aug 2013 00:17:52 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > Mnie ciekawi pojedynek Ikarusa z Autosanem ... coś czuję, że
    > autosan klęknie ...

    Pudło, zepsuł się Ikarus :P I to jakieś 20km przed metą. Może mniej.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 4. Data: 2013-08-24 23:04:06
    Od: Staszek Sosenko <s...@...sigu>

    W dniu 2013-08-24 06:36, MadMan pisze:

    > Pudło, zepsuł się Ikarus :P I to jakieś 20km przed metą. Może mniej.

    Zepsuł? W relacji na FB widziałem tylko, że gumę złapali.

    --
    # Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków #
    # 4 kółka: '96 Citroen ZX 1.4 #

  • 5. Data: 2013-08-25 07:41:12
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 24 Aug 2013 23:04:06 +0200, Staszek Sosenko napisał(a):

    > Zepsuł? W relacji na FB widziałem tylko, że gumę złapali.

    Tak było. Jak dla mnie się zepsuł - unieruchomiło ich to na tyle, że
    dalej jechać nie mogli.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 6. Data: 2013-08-25 22:43:53
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-08-25 07:41, MadMan pisze:

    > Tak było. Jak dla mnie się zepsuł - unieruchomiło ich to na tyle, że
    > dalej jechać nie mogli.

    Pffff ... No tak. F1 też bardzo wadliwe, bo gumę czasem łapią.

    A BMW i FERRARI to bym nigdy nie brał, bo widziałem 2 razy z
    gumą ...

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90