  • 11. Data: 2014-10-30 23:59:45
    Temat: Re: Wymiana żarówki w serwisie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik adam a...@a...pl ...

    > Ok, zarobili na mnie:)
    > Ostatnio kupilem tez bezpiecznik w ASO, rowniez 5PLN...

    Na bezpieczikach to ogólnie sa niezłe przebitki.
    Ale tanio tez nie warto. Bo kiedys kupiłem pełno na allegro i troche
    rozdałem, troche pogubiłem po samochodach a jak potrzebowałem to i tak
    musiałem kupić w jakims samochodowym markecie :)

  • 12. Data: 2014-10-31 08:17:06
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-30 17:45, adam pisze:

    > Witaj,
    > W Mitsubishi nie wiem, ale w Kia 30PLN.

    Mijania z wymianą 60zł

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 13. Data: 2014-10-31 11:53:39
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-10-30 23:59, Budzik wrote:

> [...]
    > rozdałem, troche pogubiłem po samochodach a jak potrzebowałem to i tak
    > musiałem kupić w jakims samochodowym markecie :)

    "bogatemu wszystko wolno" ;)

    [zaraz sie okaze ze sie pojawila nowa definicja dobrostanu - szastanie
    bezpiecznikami]

    --

    memento lorem ipsum