  • 151. Data: 2012-02-22 10:02:33
    Temat: Re: Wypadek Wałęsy
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "szufla" <b...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:ji28iq$lq7$1@inews.gazeta.pl...

    > No brawo, zaczynasz myslec. Oto jeden z wielu powodow dlaczego tam jezdzi
    > sie bardziej przepisowo.
    > Moze jeszcze masz jakis pomysl, dlaczego tam by bylo 115 a nie 200 ?

    Yyyy, jaki procent motocykli w poslce jezdzi ZAWSZE z predkoscia predkoscia
    200 na drogach z ograniczeiniem 90, Twoim zdaniem?

    Spodziewam sie, ze odpowiedz bedzie godnas sygnaturki.

    BTW przekroczenie o 30 to kryminalne w szwecji nie szawajcarii,
    popierdzielilo mi sie, mea culpa

  • 152. Data: 2012-02-22 10:11:47
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-02-21 22:56, Tomasz Pyra pisze:

    > No to mam dla Ciebie zagdkę - nazywa się Szwecja.
    > Szwedzi jeżdżą całkiem niezłymi samochodami - lepszymi i szybszymi niż
    > Polacy.
    > A znakomita większość tego narodu nigdy nie przekracza dozwolonej prędkości
    > (niższej zresztą niż w Polsce).

    Ja też mam dla Ciebie zagadkę: dlaczego w Szwecji jadąc z dowolnego
    punktu A do punkt B, osiąga się prawie dwukrotnie wyższą średnią
    prędkość niż w polsce?

    Tak nawiasem, ja jadąc swoim tempem dostosowanym do drogi nie patrząc na
    znaki, w Polsce notorycznie łamie przepisy, tak samo jadąc w Szwecji już
    nie łamie przepisów prawie w ogóle. Potraktuj to jako kolejną zagadkę,
    Szerloku.

    A.

  • 153. Data: 2012-02-22 10:15:21
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Czasoprzestrzen Ci sie miesza, nie w momencie pieprzniecia, a w twojej
    > wyobrazni.

    Z pewnoscia :), a najbardziej w wyobrazni Jaroslawa W.

    sz.

  • 154. Data: 2012-02-22 10:16:27
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > znaki, w Polsce notorycznie łamie przepisy, tak samo jadąc w Szwecji już
    > nie łamie przepisów prawie w ogóle. Potraktuj to jako kolejną zagadkę,

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Ograniczenia_pr%C4%99dk
    o%C5%9Bci_wg_kraju
    Obawiam sie, ze nigdy w szwecji nie byles herlkou.

  • 155. Data: 2012-02-22 10:18:39
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > BTW przekroczenie o 30 to kryminalne w szwecji nie szawajcarii,
    > popierdzielilo mi sie, mea culpa

    pierdzielnika ciag dalszy

  • 156. Data: 2012-02-22 10:19:38
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Yyyy, jaki procent motocykli w poslce jezdzi ZAWSZE z predkoscia
    > predkoscia 200 na drogach z ograniczeiniem 90, Twoim zdaniem?

    Moim zdaniem duzo, duzo wiekszy niz w Szwecji czy w Szwacarii.
    Jestes usatysfakcjonowany ?:)

    sz.

  • 157. Data: 2012-02-22 10:24:48
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Ograniczenia_pr%C4%99dk
    o%C5%9Bci_wg_kraju
    > Obawiam sie, ze nigdy w szwecji nie byles herlkou.

    Czy ty zrozumiales co autor mial na mysli, czy znowu zamieniasz sie w trolla
    ?

    sz.

  • 158. Data: 2012-02-22 10:29:39
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Moim zdaniem duzo, duzo wiekszy niz w Szwecji czy w Szwacarii.
    > Jestes usatysfakcjonowany ?:)

    To jest zwykly unik. Postawiles pytanie "dlaczego tam by bylo 115 a nie
    200", ktore sugeruje, ze norma jest raczej 200, zadalem pytanie jak silna
    jest ta norma wg Ciebie. Nie udzieliles konkretnej odpowiedzi. Pomijam
    kwestie, ze ta "norma", chciales "udowodnic": swoja teze, ze Wlalesa musial
    jechac jednak 200. Bardzo cienka z tego wyszla erystyka, moze dobra na
    jakiegos AZ lansujacego sie tutaj predkosciami przelotowymi i oczekujacego
    takich wypowiedzi oraz wyzywajacego od pizd. Szybko jednak upada przy
    odrobinie sceptycyzmu i zdrowego rozsadku. Widzisz, tak to jest, gdybys nie
    wymyslal "fucktow", nie musialbys robic pozniej unikow.

  • 159. Data: 2012-02-22 10:34:04
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    o%C5%9Bci_wg_kraju

    > Czy ty zrozumiales co autor mial na mysli, czy znowu zamieniasz sie w
    > trolla ?

    Obawiam sie, ze to Ty jednak nie zrozumiales. Udziel Ci darmowej lekcji:
    zdecydowana wiekszosc kierowcow z polski, jezdzi w bogatszych krajach
    wolniej i jezdza tak "dostosowujac tempo wlasnie do drogi" (subiektywnie
    rzecz jasna).

    Natomiast sugerowanie, ze sie szybciej przelatuje z A do B rzadziej
    przekraczajac ograniczenie, jest bzdura, skoro ograniczenia sa wyraznie
    nizsze.

  • 160. Data: 2012-02-22 11:03:39
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > To jest zwykly unik. Postawiles pytanie "dlaczego tam by bylo 115 a nie
    > 200", ktore sugeruje, ze norma jest raczej 200, zadalem pytanie jak silna
    > jest ta norma wg Ciebie. Nie udzieliles konkretnej odpowiedzi.

    Norma jest znacznie wyzsza, co widac, slychac i czuc. Nie trzeba szukac
    statystyk. To jest jak najbardziej konkretna odpowiedz.

    > . Pomijam
    > kwestie, ze ta "norma", chciales "udowodnic": swoja teze, ze Wlalesa
    > musial
    > jechac jednak 200.

    Nie musial. Mogl i 210 albo 190, wiele nie zmienia.

    > Bardzo cienka z tego wyszla erystyka

    Jak widac kazdy ma swoja.

    > oraz wyzywajacego od pizd.

    To tez jego slowa ?:
    "Kretynie - "motocykl Jarosława Wałęsy poruszał się z prędkością ok. 115
    km/h." nie uderzyl, a poruszal sie.
    Mozesz spierdalac."

    > Szybko jednak upada przy
    > odrobinie sceptycyzmu i zdrowego rozsadku.

    No wlasnie tego tobie brakuje.

    sz.