  • 11. Data: 2017-03-27 22:15:42
    Temat: Re: Wypadki samochodowe są główną przyczyną śmierci młodych kierowców - ale nowina...
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-03-26 o 22:41, Tomasz Pyra pisze:

    > Człowiek całe życie żyje, trafia tylko do szpitala i tam umiera - zakazać
    > szpitali!

    Ale przecież tutaj nie o umieraniu mówimy.
    Nabijamy się z kretynów, którzy odkryli, że "główną przyczyną śmierci
    młodych kierowców są wypadki samochodowe".
    I to do tego trzeba było przeprowadzać jakieś ankiety!
    Ciekaw jestem, jaka może być inna przyczyna śmierci kierowców?
    Jakakolwiek inna, i to niekoniecznie młodych kierowców. :D
    Od razu skojarzyło mi się: główna przyczyna utonięć? Woda!
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 12. Data: 2017-03-28 11:40:57
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 27.03.2017 o 16:14 adam <a...@a...pl> pisze:

    > Ktoś źle przetłumaczył, albo zrobił skrót myślowy i zaczyna się dyskusja
    > akademicka

    Dlaczego źle? Kierowcą jest się cały czas, nie tylko w momencie
    prowadzenia samochodu. I zapewne o to znaczenie kierowcy (czyli osoby
    posiadającej prawo jazdy) w tym chodzi.

    --
    SW3
    ----

  • 13. Data: 2017-03-28 13:20:57
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-03-28 o 11:40, SW3 pisze:

    > Dlaczego źle? Kierowcą jest się cały czas, nie tylko w momencie
    > prowadzenia samochodu. I zapewne o to znaczenie kierowcy (czyli osoby
    > posiadającej prawo jazdy) w tym chodzi.

    Zapewniam, że w takim razie można przyjąć identyczne wyniki w
    odniesieniu do ludzi z ukończoną szkołą podstawową. Nic by się nie
    zmieniło.Takie same procenty przyczyn zgonów, jak wśród ludzi
    posiadających prawo jazdy.
    Ale tu nie chodzi o posiadaczy prawa jazdy, tylko o kierowców.
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl