  • 51. Data: 2018-09-24 12:26:12
    Temat: Re: Wypisywanie tekstu na wyjściu kompozytowym
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Atlantis <m...@w...pl> napisał(a):
    > 1) Zostały napisane jeszcze na mocno przestarzałą wersję avr-gcc i nie
    > kompilują się, wywalając cała masę błędów i ostrzeżeń. Dostosowanie kodu
    > do obecnych standardów wymagałoby trochę zachodu.

    Wystaw, zobaczymy.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 52. Data: 2018-09-24 13:05:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    On 2018-09-24 10:52, J.F. wrote:

    >Bo nie da sie go (lub nie dawało się)zmusić go do pracy z
    >czestotliwościami pasujacymi do TV

    Hm, moze w trybie Herculesa nie - tam przeciez byl 6845, dawalo sie go
    ustawic na rozne tryby.
    A byc moze TV zlapie te 18kHz.

    >właśnie

    >i w socjalistycznej gospodarce gdzie PCty w przedsiebiorstwach się
    >zalęgły nie miała racji bytu

    Troche miala - przedsiebiorstwo na cene monitora az tak bardzo nie
    patrzylo,
    kupilo sobie kolorowy, kolorki w trybie tekstowym były, a ze ekran
    rozmyty ... dzieciom dyrektora nie przeszkadza :-)

    J.

  • 53. Data: 2018-09-24 18:05:02
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Sęk w tym, że to nigdy nie da takiego efektu. Analogowe rozwiązania mają
    > swoją specyfikę, która od razu rzuca się w oczy, a w tym wypadku chodzi
    > właśnie o ten estetyczny efekt. :)

    Ty to lubisz sobie utrudniać życie co?:)

    RaspPi i monitor 5:4 z hdmi/dvi + kabelek + raspibian czy co tam chcesz
    + kamera z wyjściem kompozytowym i masz temat z bańki.
    jak nie zależy ci na rozmiarze i prądzie to bierz starego pc +
    jakakolwiek grafika z hdmi:)))

  • 54. Data: 2018-09-24 18:08:02
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Jest trochę takich, które mają wyjście CVBS.

    np raspberry :)

  • 55. Data: 2018-09-24 18:30:15
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    On 09/24/18 12:08, sirapacz wrote:

    > np raspberry :)

    I Orange, i Banana, i jeszcze pewnie kilka innych. Jest wybór.

    Jacek.

  • 56. Data: 2018-09-24 18:38:43
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > I Orange, i Banana, i jeszcze pewnie kilka innych. Jest wybór.

    owszem:) ale nie wiem czy one mają wyjscie analogowe - rasp ma

  • 57. Data: 2018-09-24 18:42:27
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    On 09/24/18 12:38, sirapacz wrote:

    > owszem:) ale nie wiem czy one mają wyjscie analogowe - rasp ma

    Właśnie mają (na złączu rozszerzeń), i dlatego je wymieniłem.

    Jacek.

  • 58. Data: 2018-09-25 10:38:19
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Hm, moze w trybie Herculesa nie - tam przeciez byl 6845, dawalo sie go
    > ustawic na rozne tryby.
    > A byc moze TV zlapie te 18kHz.

    Pytanie czy nie dałoby się mu wlutować innego kwarcu...

  • 59. Data: 2018-09-25 16:51:25
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Queequeg napisał:

    > Pytanie czy nie dałoby się mu wlutować innego kwarcu...

    Była tu kiedyś dyskusja na ten temat. Wniosek końcowy był taki, że
    robić tego nie wolno, gdyż omawiana wtedy karta hercules była obiektem
    zabytkowym pod ochroną konserwatora. Ale zrobić to można, bo przeszkód
    technicznych nie ma.

    Jarek

    --
    W ogóle dużo jest na świecie takich rzeczy, których robić nie wolno, ale
    można. Najważniejsze to, żeby spróbować, czy zakazanej rzeczy zrobić nie

  • 60. Data: 2018-09-25 16:58:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    l...
    Queequeg napisał:

> [...]
    >obiektem
    >zabytkowym pod ochroną konserwatora. Ale zrobić to można, bo

    Ale nie trzeba - uklad byl programowalny, mozna zmienic timingi.
    Jesli nie wsadzony w peceta, to i tak trzeba zaprogramowac.

    J.