  • 11. Data: 2019-09-17 20:30:19
    Temat: Re: Wysyłanie sms-ów
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    > Podsumujmy sprawę. Jest sobie komóra Xperia X8 z SIM starterem Virgin.
    > 1. Komóra z tą kartą nie wysyła SMS-ów - komunikat "nie można wysłać"
    > 2. Ta komóra z inną kartą SIM wysyła SMS-y.
    > 3. karta SIM Virgin z tej komóry wetknięta w inny telefon - umożliwia
    > wysyłanie SMS-ów.
    >
    > Zrobiłem pełny reset, nie pomogło, dalej Ta komóra z Tą kartą nie chce
    > smsować :)

    No to nie ma bata - musisz wymienić kartę. Ja nie mam innych pomysłów.

    --
    Grzexs

  • 12. Data: 2019-09-18 01:26:33
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-09-17 o 20:30, Grzexs pisze:

    > No to nie ma bata - musisz wymienić kartę. Ja nie mam innych pomysłów.

    Felerne karty wymieniają za darmo.

    --
    animka

  • 13. Data: 2019-09-18 09:16:52
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 17 Sep 2019 13:42:36 +0200, w
    <15x0ftavk2euj$.1lk7e7o3cxtve$.dlg@40tude.net>, Jacek Maciejewski
    <j...@g...pl> napisał(-a):

> [...]
    > wysyłanie SMS-ów.
    >
    > Zrobiłem pełny reset, nie pomogło, dalej Ta komóra z Tą kartą nie chce

    Miałem to samo z Virgin i LeTV.
    Jako że mam LineageOS, to nie było możliwości zmiany wprost centrum SMSC
    (wbudowana apka nie ma takiej możliwości, a z karty SIM nie potrafiła odczytać
    albo centrum SMS było złe na karcie).

    Problem rozwiązać można instalując apkę do sms-ów umożliwiającą zmianę SMSC
    albo (i to chyba lepsze rozwiązanie) ściągająć z GP apkę Phone Info Dialer i
    tam zmieniając centrum SMSC (w Informacjach o telefonie).

  • 14. Data: 2019-09-18 11:55:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    e.net...

    >Podsumujmy sprawę. Jest sobie komóra Xperia X8 z SIM starterem
    >Virgin.
    >1. Komóra z tą kartą nie wysyła SMS-ów - komunikat "nie można wysłać"
    >2. Ta komóra z inną kartą SIM wysyła SMS-y.

    Tez Virgin ?

    >3. karta SIM Virgin z tej komóry wetknięta w inny telefon - umożliwia
    >wysyłanie SMS-ów.

    A jakie w nim ustawienie centrum SMS ?

    >Zrobiłem pełny reset, nie pomogło, dalej Ta komóra z Tą kartą nie
    >chce smsować :)

    Zmien karte, albo operatora :-)

    J.