  • 1. Data: 2019-08-15 17:22:30
    Temat: Nowosci z autostrad II
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Rzadko ostatnio jeździłem i nie wiem ile typów użytkowników (jeden taki nie
    szanuje i obraża innych pisząc o "urzyszkodnikach"...

    Przez dwa dni zrobiłem 2kkm po polskich autostradach i eskach i zwróciłem
    uwagę na dwa typy zachowań:

    1 -- problem ze sprawnym wyprzedzaniem (można 140, jedzie 110 i wyprzedza
    jadącego 105)
    2 -- brak problemu ze zjechaniem na prawy pas (rejestracje DE, 1/100 to PL)
    bez potrzeby zwolnienia o milisekundę

    Miszczów lewego pasa, z pewną dozą nieśmiałości i obawy, że nie wiedza co
    czynią, jednak prawym pasem wyprzedzałem -- kilku się nagle "budziło" i ze
    110 do 115 przyspieszało, żeby uniemożliwić płynna jazdę.

    Pierdoły o 20 sekundach pana Dworaka,
    <https://www.youtube.com/watch?v=irQEUXF_OCc>

    że tak w Niemczech... Ech! Niemcy
    zjechali bez dotknięcia hamulca i wrócili (oni noge z gazu zdjeli, ja
    docisnąłem do 160)

    Dwadzieścia sekund jazdy ze 140 to ponad pół kilometra, a bezpieczna
    odległość wg DE hto 1/2 prędkości czyli 70 metrów -- ciekawe który napisze o
    względnej i bezwzględnej -- ale to do Dworaka proszę...

    PS
    I 4km korka na A4 za Krakowem, bo se kurwa jebane ciule musza popatrzeć na
    stojące na pasie awaryjnym: lawetę, dwa małe zgnioty, i sukę na niebieskich!

    PSS
    Korek sie rozładowywał dzięki miszczom lewego (60-101km/h) przez kolejne
    10km.

    Oficjalnie przepraszam tych z lewego pasa, że ich wyprzedzałem prawym
    (czasem tym bardziej, czyli trzecim), i że niektórzy nawet nie zauważyli
    tego mojego wybryku na autostradzie...

    --
    'Tom N'

  • 2. Data: 2019-08-15 18:26:52
    Temat: Re: Nowosci z autostrad II
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 15 sierpnia 2019 10:22:31 UTC-5 użytkownik TomN napisał:

    > PS
    > I 4km korka na A4 za Krakowem, bo se kurwa jebane ciule musza popatrzeć na
    > stojące na pasie awaryjnym: lawetę, dwa małe zgnioty, i sukę na niebieskich!

    A moze po prostu zwalniaja bo ktos moze po autostradzie lazic, jakies smieci moga
    lezec itp?

    Ja, np. bym wolal aby ludzie zwalniali przy moim wypadku niz zapierdalali 120 bo kij
    wie co sie moze zdarzyc i gdzie sie jeden z drugim zagapi.

    Tak do przemyslenia:
    https://www.youtube.com/watch?v=6qXR16QDS8I

    Masz alternatywe, postac w korku albo taki wypadek. Bo sie ktos zapatrzyl, nie
    spodziewal itp.

  • 3. Data: 2019-08-15 18:54:46
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    s...@g...com w
    ups.com>:

    > A moze po prostu zwalniaja bo ktos moze po autostradzie lazic,

    A może poszli do lasu...

    Nikt nie łaził, a idioci zwalniali i sie gapili. W efekcie korek na 4km bez
    powodu.

    --
    'Tom N'

  • 4. Data: 2019-08-15 21:24:02
    Od: s...@g...com

    ups.com>:

    > A może poszli do lasu...
    >
    > Nikt nie łaził, a idioci zwalniali i sie gapili. W efekcie korek na 4km bez
    > powodu.

    Ale wideo co wrzucilem widziales czy tylko tak sobie narzekasz bo musisz?

    I nie, to nie jest takie sobie jedno video.
    Jest tego na peczki. Dlatego tez sie sugeruje zeby z auta na autostradzie nie
    wylazic.

    Ale widze ze wogole nie zrozumiales przeslania, no coz, usenet. Tylko troche lepiej
    niz na onecie...

  • 5. Data: 2019-08-15 21:50:33
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    s...@g...com w

    ups.com>:
    > Ale wideo co wrzucilem
    [...]
    > Ale widze

    Nie było "mnie" tam, ale...

    I ile jeszcze Ali zawołasz dzieciaku?

    --
    'Tom N'

  • 6. Data: 2019-08-15 22:28:34
    Od: s...@g...com

    ups.com>:

    > [...]
    >
    > Nie było "mnie" tam, ale...
    >
    > I ile jeszcze Ali zawołasz dzieciaku?

    PLONK

  • 7. Data: 2019-08-16 14:42:43
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    s...@g...com w
    ups.com>:

    > PLONK

    Nie udało ci sie wcisnąć kitu, to sie obraziłeś...
    Pa!

    --
    'Tom N'

  • 8. Data: 2019-08-19 21:54:58
    Od: Grzegorz Niepolowski <G...@b...pl>

    W dniu 1W dniu 15.08.2019 o 17:22, 'TomN' pisze:> Rzadko ostatnio
    jeździłem (...)
    > 1 -- problem ze sprawnym wyprzedzaniem (można 140, jedzie 110 i wyprzedza
    > jadącego 105)
    I co w tym złego?

    > 2 -- brak problemu ze zjechaniem na prawy pas (rejestracje DE, 1/100
    to PL)
    > bez potrzeby zwolnienia o milisekundę
    Skoro nie ma problemu ze zjechaniem na prawy.... To już chyba
    przypadłość lub fobia - tzn. ta milisekunda - co psycholog na to? Gorzej
    byłoby, gdyby nie zjechał.

    > Miszczów lewego pasa,(...) jednak prawym pasem wyprzedzałem
    bez komentarza

    > Pierdoły o 20 sekundach pana Dworaka,
    > <https://www.youtube.com/watch?v=irQEUXF_OCc>

    Dworak ma rację.

    > że tak w Niemczech... Ech! Niemcy
    > zjechali bez dotknięcia hamulca i wrócili (oni noge z gazu zdjeli
    ... zmusiłeś ich do jazdy z mniejszą prędkością? Jak to zrobiłeś 'mój
    miszczu'? Siedziałeś im na zderzaku? A może 'trąbiłeś'?

> [...]
    napisze o
    > względnej i bezwzględnej -- ale to do Dworaka proszę...

    Jak definiujesz w tym przypadku względną prędkość? Istnienie
    bezwzględnej prędkości nie implikuje istnienia względnej. O ile
    rozumiesz, co w tym zdaniu napisałem.

    > PS
    > (...) bo se kurwa jebane ciule
    No tak, mamy tu 'miszcza intelektu', o 'miszczu kierownicy' nie wspomnę,
    bo to oczywiście - oczywista oczywistość.

    Dalej brakuje mi już sił... Aż ciarki przechodzą po plecach, gdy
    wyobrażę sobie, że na autostradzie tacy siedzą za kierownicą.

    Dołączam różne wyrazy,
    Gienek5.08.2019 o 17:22, 'TomN' pisze:
    > Rzadko ostatnio jeździłem (...)
    > 1 -- problem ze sprawnym wyprzedzaniem (można 140, jedzie 110 i wyprzedza
    > jadącego 105)

    I co w tym złego?

  • 9. Data: 2019-08-20 09:15:38
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Grzegorz,

    Monday, August 19, 2019, 9:54:58 PM, you wrote:

    > I co w tym złego?

    To w tym złego, że z tyłu dwudziestu właśnie hamuje z dozwolonych 140 i
    rzuca mięsem. I za chwilę zaczną się ryzykowne manewry.

    [...]

    > bez komentarza

    W Polsce legalne.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 10. Data: 2019-08-20 17:35:26
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2019-08-15 18:26, s...@g...com wrote:

> [...]
    >
    > Ja, np. bym wolal aby ludzie zwalniali przy moim wypadku niz zapierdalali 120 bo
    kij wie co sie moze zdarzyc i gdzie sie jeden z drugim zagapi.

    Ale o co ci chodzi? Toz tam nic nie widać. Nawet ciężko ocenić gdzie
    stali. Bo jeśli na normalnym pasie to chyba ich pogrzało. A jeśli na
    jakimś awaryjnym to chyba pogrzało tego co przywalił.

    Chcesz zbawić świat zakazami i nakazami?

    --
    mk4