  • 11. Data: 2017-03-29 00:23:02
    Temat: Re: Wyząbkowana Dębica Frigo HP2
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia 28 Mar 2017 21:22:39 GMT, pueblo napisał(a):

    > Witaj Tomasz Pyra, 26 mar 2017 w

    > No właśnie, to jak to jest nie ma co wierzyć kompresorom na stacjach - to
    > reguła?

    Moim zdaniem te na stacjach bardzo często są popsute.

    Manometr to delikatne urządzenie, a takie na wężach są rzucane, uderzane,
    zamarzają z wilgocią w środku itp. Potem dokładnie tak to wygląda że jak
    manometr pokazuje 2.0 a w oponie jest 2.5.

    Nie wiem jak takie kompresory z cyfrowo ustawianym ciśnieniem które same
    pompują oponę.
    Albo takie które mają manometr w samej "budce" kompresora - widziałem taki
    wyglądają porządniej, z manometrem pracującym w oleju.