  • 11. Data: 2018-01-18 10:46:01
    Temat: Re: Xiaomi 4A a 5A - różnice
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 17 Jan 2018 22:48:07 +0100, w <p3ogan$kuq$1@dont-email.me>, ToMasz
    <t...@p...fm.com.pl> napisał(-a):

    > szkoda że argumentem jest obejrzałem, a nie co zobaczyłem. ja zobaczyłem to:
    > https://youtu.be/NSGs6MEPrqo?t=122
    > (zrób pause i patrz)

    Jak widać oprócz tego ekranu reszta chodzi identycznie.

    > antutu nie jest wyznacznikiem co jest dobre a co nie. On mierzy pewne
    > parametry, ktore pewnym ludziom są potrzebne, innym nie. JAk Ci wisi i
    > powiewa czy telefon jest szybki - to bierz najtańszy.
    > snap 425<snap800<snap650

    Wolę tego szybkiego Snapa430 niż wolne 650 z tego filmu.

    > tak to wygląda. nie wiem kto kogo bije na głowę.

    Ten "żółw" Snap430 dalej bije twojego Samsunga na głowę.

    > dostałes linka do gsmarena. tam poczytaj

    Tam podaję, że 5A nie ma gyro. Na innych stronach że ma.

  • 12. Data: 2018-01-18 10:46:38
    Temat: Re: Xiaomi 4A a 5A
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 17 Jan 2018 22:55:07 +0100, w
    <5a5fc635$0$15206$65785112@news.neostrada.pl>, Irokez <n...@w...pl>
    napisał(-a):

    > tak

    A w 4A oraz w 4X było do wyboru - druga karta SIM ALBO karta SD?

  • 13. Data: 2018-01-18 20:17:19
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Wolę tego szybkiego Snapa430 niż wolne 650 z tego filmu.
    >
    > Ten "żółw" Snap430 dalej bije twojego Samsunga na głowę.

    ja nie wiem co Ty czytasz. tu masz w tabelce

    cecha s425_ s800_ s650_

    3d___ 7tyś 10tyś 19tys
    ux___ 16tyś 17tyś 27tys
    cpu__ 14tyś 22tyś 24tys
    ram__ 4tyś_ 8tyś_ 7tyś_

    https://youtu.be/hEhO1YjQBhg?t=385

    linka do artykułu z 20 lipca 2013 roku, gdzie testują wczesną wersje
    telefonu, który oficjalny start miał cztery dni później.
    "On 24 June 2013, a variant supporting LTE Advanced, the first
    commercially available device to do so, was announced for South Korea.[11]"
    Pisałem równiez że owe 4 lata temu, antutu miało inny pomiar.

    nie napisałeś ile Ciebie będzie kosztował telefon o który pytasz. Nie
    napisałeś jaki masz teraz. nie napisałeś jakie masz oczekiwania. jeśli
    masz 65 lat i będziesz fotki wnuków pokazywał na spotkaniu z kolegami -
    spoko, najtańszy xsiaom to dobry wybór. ja tylko chciałem zaznaczyć że
    stówkę czy dwie więcej możesz miec naprawdę dobry telefon. mam
    porównanie, więc napisałem jakie są odczucia. Jak Ty widzisz co innego,
    jak czytasz z tych samych cyfr inne informacje - Twój problem. ja
    chciałem pomóc. chciałem, już niechce. Następnym razem jak będę chciał
    komuś coś napisać, to zastanowię się czy w odpowiedzi nie dostanę
    "pierniczysz jak gimbaza" A Ty wydawaj swoje pieniądze według uznania i
    ślepego szczęścia
    ToMasz

  • 14. Data: 2018-01-18 21:05:21
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 18 Jan 2018 20:17:19 +0100, w <p3qrs2$722$1@dont-email.me>, ToMasz
    <t...@p...fm.com.pl> napisał(-a):

    > nie napisałeś ile Ciebie będzie kosztował telefon o który pytasz. Nie
    > napisałeś jaki masz teraz. nie napisałeś jakie masz oczekiwania. jeśli

    Masz niewyraźną czcionkę systemową?

  • 15. Data: 2018-01-19 13:40:49
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2018-01-18 10:46, r...@k...pl pisze:

    > A w 4A oraz w 4X było do wyboru - druga karta SIM ALBO karta SD?

    Z tego, co wyczytałem w recenzji w serwisie GSM Arena podrzuconej przez
    ToMasz-a to $-ki miały gniazdo hybrydowe - albo 2 x SIM, albo SIM + microSD.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 16. Data: 2018-01-19 15:36:49

    Fri, 19 Jan 2018 13:40:49 +0100, w <p3sp0q$41s$1@node2.news.atman.pl>, Krystek
    <s...@k...art.pl> napisał(-a):

    > Z tego, co wyczytałem w recenzji w serwisie GSM Arena podrzuconej przez
    > ToMasz-a to $-ki miały gniazdo hybrydowe - albo 2 x SIM, albo SIM + microSD.

    Jak nie kijem... To trzeba czekać na 5X -- 5A ma 3 gniazda, ale nie ma gyro :/