  • 91. Data: 2018-06-30 18:15:15
    Temat: Re: Yanosik
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 30 Jun 2018 18:07:02 +0200, Cavallino napisał(a):

    > To żaden argument.
    > W Afryce jeżdżą po gruntowych, skoro innych nie ma.
    > Ale to nie znaczy, że nawigacja ma prowadzić po gruntowych.

    Jesli innych nie ma ... to ma :-)

    > Choć osobiście wolałbym po gruntowej drodze jechać, niż po takiej z
    > wrocławską kostką.

    Zalezy kiedy. Po deszczu lepiej nie.
    Po myciu lepiej nie. A i "gruntowa" nie jedno ma oblicze.
    Moze byc przyjemna, moze miec faldy wieksza niz ta kostka.

    Tak czy inaczej - wiekszosci kostki jest juz w miare przejezdna.
    100+ lat eksploatacji troche ja wyrownaly.

    Za to w jednym sie zgadzam - powinni tego zabronic, tzn wykladania
    kostką jezdni. Ani to rowne, ani przyczepne po deszczu.

    J.

  • 92. Data: 2018-06-30 18:23:13
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 30-06-2018 o 18:15, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > Tak czy inaczej - wiekszosci kostki jest juz w miare przejezdna.
    > 100+ lat eksploatacji troche ja wyrownaly.

    Ale nawigacja nie jest dla tych, którzy chcą przejechać z jednej ulicy w
    drugą po umyciu auta, tylko tranzytem przez miasto którego nie znają.
    Więc bardzo dobrze, że domyślnie omija drogi z nawierzchni typu kostka
    czy kocie łby.
    A jak ktoś tak musi, niech sobie je włączy.

  • 93. Data: 2018-06-30 18:39:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 30 Jun 2018 18:23:13 +0200, Cavallino napisał(a):

> [...]
    > drugą po umyciu auta, tylko tranzytem przez miasto którego nie znają.
    > Więc bardzo dobrze, że domyślnie omija drogi z nawierzchni typu kostka

    Na wiekszosci tranzytowych drog to nasi drogowcy kostke juz dawno
    zalali asfaltem.
    Wiec jesli gdzies jest kawalek w dobrym stanie ... to nie ma go co
    omijac jakimis osiedlowymi drozkami.

    J.

  • 94. Data: 2018-06-30 18:45:25
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 30-06-2018 o 18:39, J.F. pisze:

    > Na wiekszosci tranzytowych drog to nasi drogowcy kostke juz dawno
    > zalali asfaltem.
    > Wiec jesli gdzies jest kawalek w dobrym stanie ... to nie ma go co
    > omijac jakimis osiedlowymi drozkami.

    To zdanie wrocławiaka być może.
    Inni mają wyższe wymagania.

    Moje zdanie jest inne - wrocławska kostka nie nadaje się do jazdy w
    żadnych okolicznościach i nawigacja nie powinna nią prowadzić.

  • 95. Data: 2018-06-30 19:01:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 30 Jun 2018 18:45:25 +0200, Cavallino napisał(a):

    > To zdanie wrocławiaka być może.
    > Inni mają wyższe wymagania.

    No, przyzwyczajenie moze byc tu istotne :-)

    > Moje zdanie jest inne - wrocławska kostka nie nadaje się do jazdy w
    > żadnych okolicznościach i nawigacja nie powinna nią prowadzić.

    Przejedz sie ulica Cwiczebna, potem pogadamy.
    Uprzedzam tylko, ze jednokierunkowa :-)

    P.S. Jesli masz w radiu CD - zaladuj jakas plyte przed wjazdem.

    J.

    PPS. A tak swoja droga to ciekawe ... Niemcy Wroclaw wybrukowali, a
    Poznaniacy co ? Tez formalnie Niemcy, i blizej Berlina nawet ...
    Standardy inne ?

    Czy dowoz kostki za drogi, bo daleko ?

  • 96. Data: 2018-06-30 23:19:09
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 30 Jun 2018 14:33:43 +0200, w <ph7tb5$tjo$1@node2.news.atman.pl>,
    Cavallino <c...@k...pl> napisał(-a):

    > odcinków >są dziesiątki czy setki we Wrocławiu.
    >
    > I do jazdy się nie nadają, wiec nawigacja je omija.

    Głuchy? Oczywiście, że się nadają.

    > Jak pisałem - pretensje do zarządu dróg.

    Głuchy? Zarząd dróg nie odpowiada za błędy w AM.

    > Moment, czyli to jest standardowa wrocławska kostka, taka granitowa,
    > której bliżej do kocich łbów niż do utwardzonej nawierzchni?

    Może masz kiepskie auto. Wygląda tak:
    https://www.google.pl/maps/@51.0897786,17.009623,3a,
    75y,117.18h,90t/data=!3m7!1e1!3m5!1sFwfYYaQuPrs6z-Q6
    hA_RHQ!2e0!6s%2F%2Fgeo2.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3DF
    wfYYaQuPrs6z-Q6hA_RHQ%26output%3Dthumbnail%26cb_clie
    nt%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3
    D100%26yaw%3D129.26152%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!
    7i13312!8i6656

    > No to słusznie, że AM określa toto jako odcinek nienadający się do jazdy.

    :D :D :D
    Czyli jeździmy tędy:
    https://www.google.pl/maps/@51.0890979,16.9873842,3a
    ,75y,23.18h,87t/data=!3m6!1e1!3m4!1s-gOEM1rC2F-Z7Oom
    h2AIKg!2e0!7i13312!8i6656
    zamiast tędy:
    https://www.google.pl/maps/@51.0882619,16.9920877,3a
    ,75y,191.81h,89.59t/data=!3m6!1e1!3m4!1sXbsUjBa0l0Jf
    dE-87qnYng!2e0!7i13312!8i6656

    Trzeba jeszcze te tysiące kierowców jeżdżących inaczej uświadomić, że czynią
    źle :D

    > Myślałem że mowa o kostce betonowej, czyli takiej po której da się
    > jeździć, dlatego się burzysz....
    > Tym bardziej nie masz racji.

    Twoje (zresztą błędne) zdanie mało mnie obchodzi, skoro wszystkie pozostałe
    nawigacje inaczej kategoryzują te odcinki, jak i różnież klasyfikacja dróg,
    natężenie ruchu, ich znaczenie komunikacyjne jak i preferencje kierowców :)

  • 97. Data: 2018-06-30 23:22:40
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Dawno nikt nic głupszego nie napisał, ale kompromituj się dalej :))

    > Moje zdanie jest inne - wrocławska kostka nie nadaje się do jazdy w
    > żadnych okolicznościach i nawigacja nie powinna nią prowadzić.

    Naucz się jeździć, asfaltowy kierowco...
    To nie wymagania masz za wysokie, tylko za niskie umiejętności.

  • 98. Data: 2018-07-01 11:29:03
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 30-06-2018 o 23:19, r...@k...pl pisze:

    > Głuchy? Oczywiście, że się nadają.

    Twoim wrocławskim zdaniem.
    Takim normalnym nie.

    > Głuchy? Zarząd dróg nie odpowiada za błędy w AM.

    Twoje widzimisie nie decyduje co jest błędem.
    To ono jest błędem.

    > Może masz kiepskie auto.

    A moje auto ma do tego?

> [...]
    nt%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3
    D100%26yaw%3D129.26152%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!

    Podtrzymuję.

    > Trzeba jeszcze te tysiące kierowców jeżdżących inaczej uświadomić, że czynią
    > źle :D

    Oni jeżdżą po drogach które się nadają do jazdy, ale jak innych nie ma,
    to co mają zrobić?

    > Twoje (zresztą błędne) zdanie mało mnie obchodzi,

    Mnie Twoje tym bardziej, zwłaszcza że to ono jest błędne i wrocławsko
    spaczone.

    skoro wszystkie pozostałe
    > nawigacje inaczej kategoryzują te odcinki,

    To znaczy tylko tyle, że brakuje im dobrej funkcji, którą posiada AM.

    Żeby nie było, że bronię czegoś czego używam - w I-go które używam, też
    jej brakuje niestety, a szkoda.

  • 99. Data: 2018-07-01 11:30:02
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 30-06-2018 o 19:01, J.F. pisze:

    > No, przyzwyczajenie moze byc tu istotne :-)

    Wręcz decydujące.

    > Przejedz sie ulica Cwiczebna, potem pogadamy.

    Ma asfalt?

  • 100. Data: 2018-07-01 11:31:13
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 30-06-2018 o 23:22, r...@k...pl pisze:

    > Dawno nikt nic głupszego nie napisał, ale kompromituj się dalej :))

    Głupie to jest upieranie się przy czymś odwrotnym.
    Ale widać wrocławiaki tak mają, że każdy bubel jest fajny, bo jest u nich.

    > Naucz się jeździć

    Umiem i dlatego omijam kostki jak tylko mogę.