  • 1. Data: 2016-04-27 14:35:37
    Temat: Yanosik Connect - opinie
    Od: "jarek d." <d...@t...pl>

    Witam

    http://yanosik.pl/sklep/index.php?route=product/prod
    uct&path=61&product_id=71
    Używał tego ktoś?
    Wyświetla to jakieś przydatne komunikaty, które pozwolą w porę zainterweniować i
    uchronić silnik przed śmiertelną awarią? :P

    pozdr.
    jarek d.

  • 2. Data: 2016-04-27 14:45:30
    Temat: Re: Yanosik Connect - opinie
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-04-27 o 14:35, jarek d. pisze:
> [...]
    > Wyświetla to jakieś przydatne komunikaty, które pozwolą w porę zainterweniować i
    uchronić silnik przed śmiertelną awarią? :P

    przecież to zwykły ELM327...

    Lewis

  • 3. Data: 2016-04-27 17:03:11
    Od: "Biggie" <b...@w...pl>

    Użytkownik "jarek d." napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]

    >Wyświetla to jakieś przydatne komunikaty, które pozwolą w porę zainterweniować
    >i uchronić silnik przed śmiertelną awarią? :P

    Nie ma sensu.
    Wyświetla tylko kilka komunikatów, które w moim samochodzie są normalnie
    dostępne z poziomu menu,
    a na dodatek co chwilę resetowało samą aplikację. Oddałem po 1 godzinie testów.

    pzdr

    Biggie

  • 4. Data: 2016-04-27 18:23:46
    Od: "T." <k...@i...pl>

> [...]
    > Wyświetla to jakieś przydatne komunikaty, które pozwolą w porę zainterweniować i
    uchronić silnik przed śmiertelną awarią? :P

    A może coś takiego?

    http://glowny-mechanik.pl/2014/10/gadzet-do-samochod
    u-2/

    T.

  • 5. Data: 2016-04-27 19:49:24
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-04-27 o 18:23, T. pisze:
    > A może coś takiego?
    >
    > http://glowny-mechanik.pl/2014/10/gadzet-do-samochod
    u-2/

    Piszą o możliwości kasowania błędów.

    Jako że właśnie świeci mi się "awaria" a koszt podłączenia w ASO 150 zł
    i czekanie około tygodnia (na mieście 100 zł)
    Niby nic się nie dzieje - zaświeciła się po prostu :-) - ODPUKAĆ

    Kiedyś w innym aucie nie spodobał się komputerowi przepływ spalin bo
    wyjeżdżałem z błota. :-) A że to błąd związany z ekologią to nie
    skasował się sam tylko trzeba było 100 zł zapłacić w serwisie
    Pieprz... ekoterroryzm

    Może warto?
    Yaris I D4D 75KM

  • 6. Data: 2016-04-27 20:11:06
    Od: Arkady <a...@f...ad>

    W dniu 2016-04-27 o 19:49, z pisze:
    > Jako że właśnie świeci mi się "awaria" a koszt podłączenia w ASO 150 zł
    > i czekanie około tygodnia (na mieście 100 zł)
    > Niby nic się nie dzieje - zaświeciła się po prostu :-) - ODPUKAĆ

    Ja mam jakiegoś zwykłego ELMa ściągniętego z Chin plus Torque do tego.
    Torque może skasować niektóre błędy - nie wszystkie, np. błąd skrzyni,
    który zaskutkował przejściem w tryb awaryjny skasował bez problemu,
    błędu poduszek nie potrafi.

    Arkady

    ---
    Avast.

  • 7. Data: 2016-04-27 20:19:41
    Od: Irokez <n...@w...pl>

> [...]
    > Wyświetla to jakieś przydatne komunikaty, które pozwolą w porę zainterweniować i
    uchronić silnik przed śmiertelną awarią? :P

    Wygląda zupełnie jak mój ELM327 na BT za 30zł, tylko że z naklejką
    Yanosik (za 69zł ?).
    Aplikacje mam za darmo
    https://play.google.com/store/search?q=ELM327

    --
    Irokez

  • 8. Data: 2016-04-27 21:40:01
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Wygląda zupełnie jak mój ELM327 na BT za 30zł, tylko że z naklejką
    > Yanosik (za 69zł ?).
    > Aplikacje mam za darmo

    Dokładnie, na WP do grupy VAG > 2003r. polecam "Car Scanner OBD2". Czyta
    błędy, kasuje je i pokazuje praktycznie wszystkie parametry silnika
    dostępne z OBD.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 9. Data: 2016-04-28 10:55:36
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > który zaskutkował przejściem w tryb awaryjny skasował bez problemu,
    > błędu poduszek nie potrafi.

    1. do poduszek masz osobną centralkę i byc moze jest pociagniety
    bezpośrednio drut do INNEGO pinu w gnieździe (w każdym razie w moich
    fiatach tak jest)
    2. jak będziesz miał w centralce informację zapisaną o odpaleniu
    poduszek to dopóki ręcznie nie wyczyścisz pamięci (wylutowując kość) to
    nie skasujesz świecącego się błędu

  • 10. Data: 2016-04-28 11:15:08
    Od: "jarek d." <d...@t...pl>

    W dniu środa, 27 kwietnia 2016 14:35:39 UTC+2 użytkownik jarek d. napisał:
> [...]
    > Wyświetla to jakieś przydatne komunikaty, które pozwolą w porę zainterweniować i
    uchronić silnik przed śmiertelną awarią? :P

    Bardzo dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Wygląda na to, że zaoszczędziłem 60 zł ;)

    Mam jeszcze pytanie odnośnie programu do obsługi tego urządzenia - w trakcie dyskusji
    Mateusz polecał konkretny program dla Grupy VAG.
    Mnie interesuje program do Citroena C4 - czy np. Torque obsługuje wszystkie dostępne
    opcje, czy istnieje inne specjalizowane narzędzie do tego modelu?

    --
    pozdr.
    jarek d.