  • 1. Data: 2014-06-14 08:14:38
    Temat: Yaris 2005r. Radio
    Od: z <...@...pl>

    Czy oryginalne radio CD w Yarisie z 2005 roku jest kodowane?
    Zanim wypruję stare i założę nowe chciałbym wiedzieć czy kiedyś dam radę
    powrócić do stanu fabrycznego.

  • 2. Data: 2014-06-14 11:31:15
    Temat: Re: Yaris 2005r. Radio
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 14.06.14 8:14, z pisze:

    > Czy oryginalne radio CD w Yarisie z 2005 roku jest kodowane?
    > Zanim wypruję stare i założę nowe chciałbym wiedzieć czy kiedyś dam radę powrócić
    > do stanu fabrycznego.

    Radio w Yarisce 2008 z odtwarzaczem kasetowym nie jest kodowane.

    --
    collie

  • 3. Data: 2014-06-14 21:27:51
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-06-14 11:31, collie pisze:

    > Radio w Yarisce 2008 z odtwarzaczem kasetowym nie jest kodowane.

    2008 z odtwarzaczem kasetowym???
    Oni je w jakichś Indiach produkują? ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 4. Data: 2014-06-15 13:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Adam a...@p...onet.pl ...

    > 2008 z odtwarzaczem kasetowym???
    > Oni je w jakichś Indiach produkują? ;)

    Hm...
    Miałem yaris 2007 od nowości i było juz CD - niestety bez mp3 ale jednak.

  • 5. Data: 2014-06-15 13:46:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 15 Jun 2014 11:00:44 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Adam a...@p...onet.pl ...
    > Hm...
    > Miałem yaris 2007 od nowości i było juz CD - niestety bez mp3 ale jednak.

    Hm, ciekawe co lepsze - cd bez mp3 czy kaseciak.
    Do kaseciaka moge playerka podpiac ... no chyba ze CD ma line in.

    J.

  • 6. Data: 2014-06-15 15:34:23
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-06-14 21:27, Adam pisze:

    > 2008 z odtwarzaczem kasetowym???
    > Oni je w jakichś Indiach produkują? ;)

    Indie w odróżnieniu od nadzwyczaj rozwiniętej przemysłowo Polski mają
    swój przemysł motoryzacyjny, a więc o ile jesteś Polakiem to mówienie z
    pogardą o takim kraju jak Indie jest zupełnie nie na miejscu.
    I żeby nie było - również w wielu wozach koreańskich, produkowanych w
    Korei w tym roczniku są montowane kaseciaki.

  • 7. Data: 2014-06-15 23:10:14
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 15.06.14 13:46, J.F. pisze:

    > Hm, ciekawe co lepsze - cd bez mp3 czy kaseciak.
    > Do kaseciaka moge playerka podpiac ... no chyba ze CD ma line in.

    Do odtwarzacza kasetowego można wygodnie podpiąć głos z nawigacji,
    poprzez konwerter w postaci kasetki magnetofonowej z wtykiem do
    gniazda słuchawkowego w nawigacji.

    --
    collie

  • 8. Data: 2014-06-16 00:12:44
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2014-06-15 23:10, collie pisze:

    > Do odtwarzacza kasetowego można wygodnie podpiąć głos z nawigacji,
    > poprzez konwerter w postaci kasetki magnetofonowej z wtykiem do
    > gniazda słuchawkowego w nawigacji.

    Tylko co to da? Że będziesz jechał w ciszy (bez radia, muzyki) z rzadka
    przerywanej komunikatami navi? Bez sensu.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 9. Data: 2014-06-16 09:14:57
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 16.06.14 0:12, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

    > Tylko co to da? Że będziesz jechał w ciszy (bez radia, muzyki) z rzadka
    > przerywanej komunikatami navi? Bez sensu.

    Albo rybki, albo akwarium. A jak sobie doinstalujesz do AutoMapy dodatkowy
    głos Blondyny-Kici, to ona będzie Ci na okrągło nawijać ciepłym głosem. ;-)

    --
    collie

  • 10. Data: 2014-06-16 17:36:24
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <m...@o...pl>

    > Tylko co to da? Że będziesz jechał w ciszy (bez radia, muzyki) z rzadka
    > przerywanej komunikatami navi? Bez sensu.

    Jest jakaś gotowa alternatywa ?