  • 1. Data: 2010-08-18 21:42:56
    Temat: Kolejne z serii którędy, tym razem Wawa->Kraków i Kraków->Skierniewice
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Hej!
    Dwa pytania:

    1) Którą trasę polecacie na drogę z Wawy do Krakowa zakładając
    wyjazd w niedzielę po południu?

    2) Którędy wyjechać z Krakowa w piątek po południu jadąc do Skierniewic?
    Start z okolic Armii Krajowej/Bronowickiej.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 2. Data: 2010-08-18 21:56:28
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 18 Aug 2010 21:42:56 +0200, Krzysiek Kielczewski
    <k...@g...com> wrote:

    >1) Którą trasę polecacie na drogę z Wawy do Krakowa zakładając
    >wyjazd w niedzielę po południu?

    Siódemka.

    >2) Którędy wyjechać z Krakowa w piątek po południu jadąc do Skierniewic?
    >Start z okolic Armii Krajowej/Bronowickiej.

    Balicka, w prawo pod zakaz ;) w ulicę Zielony Most do Radzikowskiego,
    w lewo do A4 i dalej to już chyba wiesz ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 3. Data: 2010-08-18 23:22:35
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-08-18, jerzu <t...@p...onet.pl> wrote:

    > Siódemka.

    > Balicka, w prawo pod zakaz ;) w ulicę Zielony Most do Radzikowskiego,
    > w lewo do A4 i dalej to już chyba wiesz ;)

    Podejrzewam, że jakoś trafię :) Dzięki.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 4. Data: 2010-08-19 11:40:05
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 18 Aug 2010 21:56:28 +0200, jerzu napisał(a):

    > Balicka, w prawo pod zakaz ;) w ulicę Zielony Most do Radzikowskiego,
    > w lewo do A4 i dalej to już chyba wiesz ;)

    Tak tak, namawiaj do lamania przepisow.
    Ostatnio na rogu Katowickiej stali i czekali na takich.

    --
    pozdrawiam,
    Maciek

  • 5. Data: 2010-08-19 20:51:27
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 19 Aug 2010 11:40:05 +0200, Maciek <d...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Tak tak, namawiaj do lamania przepisow.

    Ja go nie namawiam, tylko informuję o zakazie.

    >Ostatnio na rogu Katowickiej stali i czekali na takich.

    Pech.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280