  • 11. Data: 2020-05-24 16:59:46
    Temat: Re: Z serii o blondynkach
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > To jak policja będzie myła ludzi z węży strażackich to też zadzwoń
    > na policję.

    Nie sadzisz ze zgłaszac działanie policji (nawet nielegalne, chociaz oni
    zawsze znajda jakies wytłumaczenie) na policje bez bezproduktywne?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

  • 12. Data: 2020-05-24 17:16:05
    Od: Jacek <k...@a...com>

    > To jak policja będzie myła ludzi z węży strażackich to też zadzwoń na policję.
    Będzie myła, bo już kupują 5 sztuk po jedyne 4 mln za sztukę:
    https://koduj24.pl/decyzje-rzadu-na-czas-pandemii-po
    licja-kupuje-sprzet-do-rozpedzania-tlumow/
    Dla porównania najdroższy wóz strażacki, jaki kupiono w PL kosztował 3,3
    mln.
    Jacek

  • 13. Data: 2020-05-24 19:20:18
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Cena rynkowa.
    Poprzednik HH5 kosztował 900k euro a wiadomo że taniej nie będzie no i właśnie się
    przydał do rozpędzania przeciwników restrykcji pandemiczych ;-)

    https://mobil.mopo.de/hamburg/wasserwerfer-einsatz-b
    ei-corona-demo--eskalation---kritik-an-hamburger-pol
    izei-36744520

  • 14. Data: 2020-05-24 19:28:22
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 24.05.2020 o 19:20, Przemek Jedrzejczak pisze:
    > Cena rynkowa.
    > Poprzednik HH5 kosztował 900k euro a wiadomo że taniej nie będzie no i właśnie się
    przydał do rozpędzania przeciwników restrykcji pandemiczych ;-)

    Nooo, jak ma HH w nazwie, to nie może być tani ;-)
    Jacek

  • 15. Data: 2020-05-24 19:34:45
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    To takie działanie sublimacyjne, jak kawały za komuny.
    112 to telefon zaufania.
    Mam zaufanie, że najpierw nie będą odbierali, a później się rozłączą pod byle
    pretekstem ("Pan se zadzwoni do...").

    -----

  • 16. Data: 2020-05-25 00:17:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 24 May 2020 06:14:19 GMT, Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...
    >>
    > Tez tak obstawiam.
    > Dlatego gdybym to zauwazył, podszedłbym, wział lance i zrobił to samo
    > włascicielce...

    I jakby sie okazalo, ze wlascicielka nie wyje z bolu, to jaka kara
    bylaby wlasciwa ... dla ciebie ? :-)

    Swoja droga - nigdy nie probowalem, ale o wypadkach na myjniach nie
    slychac, wiec chyba to cisnienie rak nie urywa ...

    J.

  • 17. Data: 2020-05-25 01:03:57
    Od: collie <c...@v...pl>

    > Obstawiam że wytarzał się w gównie. Nie sądzę żeby właściciel chciał mu zrobić
    krzywdę. Przy odległości dyszy od psa jak na filmie energia wody duża nie jest.

    Nic tak nie weryfikuje durnych mniemań jak empiria.
    Wytarzaj się w gównie (nawet własnym, choć to nie
    po psiemu) i poproś na myjni, by Cię ktoś za pińć
    złotych umył bezdotykowo. Potem już możesz swobodnie
    tu świergolić, że energia wody 150 bar duża nie jest.
    Pisząc na klawiaturze bezwzrokowo.

  • 18. Data: 2020-05-25 06:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Swoja droga - nigdy nie probowalem, ale o wypadkach na myjniach nie
    > slychac, wiec chyba to cisnienie rak nie urywa ...

    Podłóz reke ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

  • 19. Data: 2020-05-25 07:45:17
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nic się nie stanie, inaczej w Ameryce nie byłoby myjni.
    Za to w pracy miałem kiedyś lancę, że mi lakier zdjęło.
    Chłopaki się śmiali, to był sprzęt do czyszczenia konstrukcji budowlanych.

    -----

  • 20. Data: 2020-05-25 08:26:55
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2020-05-25 o 01:03, collie pisze:

> [...]
    > złotych umył bezdotykowo. Potem już możesz swobodnie
    > tu świergolić, że energia wody 150 bar duża nie jest.

    Gdybyś miał jakiekolwiek doświadczenia z takimi myjkami nie pierdoliłbyś
    od rzeczy jak porąbany, bo wiedziałbyś, że przy takiej odległości lancy
    od ciała, ustawiając szeroki strumień wody, czyli dokładnie tak jak ta
    "blondynka" myjąca psa, energia wody jest o wiele mniejsza niż wody
    lanej strumieniem ze zwykłego szlaucha ogrodowego, podłączonego wprost
    do kranu.

    Ale, żeby to wiedzieć to trzeba mieć styczność z takimi myjkami, a nie
    być tylko i wyłącznie teoretykiem bajarzem, którego jedynym osiągnięciem
    jest leżenie na kanapie w blokowisku, przełączanie kanałów TV i
    pierdolenie od rzeczy na grupach dyskusyjnych.

    Nie piszę togo jako teoretyk jakim ty jesteś, ale jako praktyk, który od
    ponad 15 lat posiada i używa myjek ciśnieniowych o ciśnieniach 140 i 180 bar

    Fakt, że jak się przystawi wylot lancy wprost do ciała to skórę rozerwie
    i uszkodzi ciało, bo już mi się to zdarzyło, że nie utrzymałem lancy i
    przeleciała mi ona po dłoni. Ale bardzo często właśnie myję różne
    przedmioty trzymając je w jednej dłoni, a lancę w drugiej i z odległości
    5-10cm woda leci szerokim strumieniem na tę dłoń trzymającą przedmiot.

    Tak więc daruj sobie dalsze fantazje, bo jesteś tylko i wyłącznie
    teoretykiem bajarzem.