  • 31. Data: 2012-11-19 11:09:45
    Temat: Re: Za ile można kupić samochód?
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    chwdp wrote:

    > najczesciej biore kolejne, lub oplacam nowa polise jesli auto rokuje.

    A co ze starym jeśli bierzesz kolejne?
    Złomujesz te 500-1500zł?
    Jakie zalety ma Twoje rozwiązanie, bo zakładanie, że ktoś to kupi
    zanim dopadnie Cie polisa OC jest nieco ryzykowne.
    Z drugiej strony jeździ się wciąż czymś, do czego trudno mieć zaufanie.
    (ale jak ktoś całe życie jeździ trupami, to jest przyzwyczajony :-) )

  • 32. Data: 2012-11-19 14:21:34
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    Nie wiem do kogo piszesz, bo cytować nie umiesz.
    Ale jeśli do mnie, to piszesz bzdury, albo nie zrozumiałeś co czytasz.

    Kolego nie unoś się tak, bo odlecisz...:)
    Pisałem nie do Ciebie, a do "t?" ale pewnie trudno Ci to zauważyć, bo
    umieściłem tylko słowa "t?"...
    Co do cytowania, rzeczywiście nie umie cytować mój czytnik, którego nie chce
    mi się zmieniać na coś co potrafi wstawiać z automatu ">" i jest mi z tym
    dobrze.
    Jak pewnie zauważyłeś sporo osób ma podobny "problem" i żyją.
    Pozdrawiam i więcej uśmiechu życzę.
    WOJO

  • 33. Data: 2012-11-19 16:50:28
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-11-19 14:21, WOJO pisze:
    > Co do cytowania, rzeczywiście nie umie cytować mój czytnik, którego nie chce
    > mi się zmieniać na coś co potrafi wstawiać z automatu ">" i jest mi z tym
    > dobrze.
    Ale mi nie jest z tym dobrze, a podejrzewam, że innym też nie, więc bądź
    tak miły i pokonaj lenistwo :->

    Maciek

  • 34. Data: 2012-11-19 17:30:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > z tym dobrze.
    > Jak pewnie zauważyłeś sporo osób ma podobny "problem" i żyją.

    Problem w tym, że Ty NIC nie cytujesz.

  • 35. Data: 2012-11-20 15:31:54
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Ale mi nie jest z tym dobrze, a podejrzewam, że innym też nie, więc bądź
    > tak miły i pokonaj lenistwo :->

    A niech Ci będzie :)
    Obiecuję poprawę, jak nie zapomnę...
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 36. Data: 2012-11-21 05:00:02
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

    > A co ze starym jeśli bierzesz kolejne?
    > Złomujesz te 500-1500zł?

    sprzedaje zlomiarzowi za 500 zl lub czasem drozej.

> [...]
    > Z drugiej strony jeździ się wciąż czymś, do czego trudno mieć zaufanie.
    > (ale jak ktoś całe życie jeździ trupami, to jest przyzwyczajony :-) )

    no zalety ma takie ze praktycznie nie inwestuje zadnej duzej kasy a
    jezdze autem non stop. ale nie o tym jest przeciez watek tylko o tym ze
    nie da sie kupic auta za 5k.

  • 37. Data: 2012-11-21 10:05:44
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    chwdp wrote:

    > no zalety ma takie ze praktycznie nie inwestuje zadnej duzej kasy a
    > jezdze autem non stop.

    Ja tam widze, że nie jeździsz tylko szukasz złoma, sprawdzasz,
    ewentualnie naprawiasz, a potem juz go musisz oddać.
    Nie widzę tu czasu na jeżdżenie. :-)

    ale nie o tym jest przeciez watek tylko o tym
    > ze nie da sie kupic auta za 5k.

    Widziałeś kiedyś wątek, który byłby ciekawy i zgodny z tematem?