  • 11. Data: 2015-02-27 21:19:17
    Temat: Re: Zabezpieczenie przed odwrotną polaryzacją - parametr I2t w bezpiecznikach PTC
    Od: Krzysztof Ol <k...@g...com>

    W dniu piątek, 27 lutego 2015 10:52:09 UTC+1 użytkownik EM napisał:
    > Spróbuję:
    > http://www.tme.eu/pl/Document/8aac201c2faa663863bfc1
    dcb3277fd0/K1008322279.pdf

    Weź jeszcze pod uwagę, że maksymalny prąd dopuszczalny tego PPTC to 40A. Producent
    nie gwarantuje co będzie się działo przy większym prądzie.

  • 12. Data: 2015-03-02 09:23:05
    Od: EM <e...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-02-27 o 21:19, Krzysztof Ol pisze:
    dcb3277fd0/K1008322279.pdf
    > Weź jeszcze pod uwagę, że maksymalny prąd dopuszczalny tego PPTC to 40A. Producent
    nie gwarantuje co będzie się działo przy większym prądzie.
    Jak patrzę ta te THT które podawałem wcześniej, to też jest 40A.
    Generalnie lipne te bezpieczniki. Przykładowo 9A, Itrip 18A, Imax 40A :)

    No nic, to ma być zabezpieczenie przed błędem konserwatora, czyli
    'wymieniacza' akumulatora. Jak widać, raczej nie da się tego dobrze
    zrobić na PTC.
    EM