  • 1. Data: 2010-02-05 11:38:48
    Temat: Zaciskarka wtyków F
    Od: "jasiek" <w...@m...pl>

    Czy taka zaciskarka:
    http://www.dipol.com.pl/zaciskacz_uniwersalny_pct-ai
    o-ct_do_zlaczy_kompresyjnych_bnc_f_iec_rca_E80075.ht

    będzie także oprócz droższych złącz kompresyjnych zaciskać zwykłe F?
    Takie jak np ten:
    http://www.dipol.com.pl/zlacze_f_zaciskane_6_5_mm_tr
    atec_E80273.htm

    http://www.dipol.com.pl/zlacze_f_zaciskane_6_5_mm_E8
    0271.htm

    Generalnie chodzi o zacisk w stożek a nie wielokąt.
    Czy do zaciskania w stożek są preferowane któreś konkretnie F-ki czy jak
    jest złączka F-zaciskana to nie ma znaczenia czy będzie zaciśnięta w stożek
    czy wielokąt (np taką zaciskarką do BNC jak YAC-3)?

  • 2. Data: 2010-02-05 13:07:03
    Temat: Re: Zaciskarka wtyków F
    Od: wchpikus <w...@w...pl>

    Witam!
    > będzie także oprócz droższych złącz kompresyjnych zaciskać zwykłe F?

    Nie, zaciskarka jaka podales jest do zlacz komperyjnych
    http://www.dipol.com.pl/zlacze_f_trs-9_nt_pct_kompre
    syjne_do_kabli_triset-113__E80340.htm

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-02-08 12:14:51
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "jasiek" <w...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Czy taka zaciskarka:
    > http://www.dipol.com.pl/zaciskacz_uniwersalny_pct-ai
    o-ct_do_zlaczy_kompresyjnych_bnc_f_iec_rca_E80075.ht

    > będzie także oprócz droższych złącz kompresyjnych zaciskać zwykłe F?

    Nie miałem tej zaciskarki w rękach, ale żeby zacisnąć złącze F w stożek, to
    "zamek" musi mieć w środku kształt stożka żeby uformować odpowiedni kształt
    zewnętrzny złącza F.
    Zaciskarki do złącz kompresyjnych obejmują tylko przewód, a złacze jest
    jakby na niego wciskane. Popatrz na zdjęcia na tej stronie.

    http://www.dipol.com.pl/instrukcja_poprawnego_przygo
    towania_przewodu_camset_i_zacisniecia_zlacza_kompres
    yjnego_bnc_bib208.htm

> [...]
    >
    > http://www.dipol.com.pl/zlacze_f_zaciskane_6_5_mm_E8
    0271.htm

    > Generalnie chodzi o zacisk w stożek a nie wielokąt.

    Porónując te zaciskarki, które miałem, to musisz mieć inną zaciskarkę "w
    stożek".

    > Czy do zaciskania w stożek są preferowane któreś konkretnie F-ki czy jak
    > jest złączka F-zaciskana to nie ma znaczenia czy będzie zaciśnięta w
    > stożek czy wielokąt (np taką zaciskarką do BNC jak YAC-3)?

    Złącza są różne do różnego zaciskania.

    Złącze do zaciskania w stożek:
    http://www.dipol.com.pl/zlacze_f_zaciskane_6_5_mm_tr
    atec_E80273.htm