  • 11. Data: 2014-01-06 21:28:44
    Temat: Re: Zaczęło się - karany ma być właściciel pojazdu, nie sprawca
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-01-03 09:47, masti pisze:

    > zwłaszcza, zę mają wakacje.

    I taką mamy świadomość w narodzie. Można uchwalać co się chce.
    Powiedzieć że się uchwali, obiecać ... a zrobić zupełnie coś innego niż
    się chciało i tępy naród będzie myślał jeszcze coś innego.
    Załamka.

  • 12. Data: 2014-01-06 21:38:44
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "vvvvvv" <w...@p...de> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > co w przypadku własciela firmy leasingowej / banku / firmy?

    Będzie to problemem firmy leasingowej / banku / firmy.
    Nasi politycy powiedzą populistyczne hasło w TV, a wszystkie problemy z tym
    związane zrzucą na najmniej winne osoby/firmy.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 13. Data: 2014-01-06 21:43:38
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 6 stycznia 2014 21:20:15 UTC+1 użytkownik vvvvvv napisał:
    > Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > co w przypadku własciela firmy leasingowej / banku / firmy?

    Rozwiązanie nie jest złe bo nic na niekorzyść właściciela nie zmienia. Właściciel
    wskazuje użytkownika i jest po sprawie. Teraz też pierwszy w kolejce jest właściciel.
    Jak właścicielem jest bank albo firma transportowa to pytają kto korzysta albo
    korzystał.