  • 41. Data: 2017-02-26 21:27:51
    Temat: Re: Zakup wypasionego oscyloskopu
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-02-26 o 13:38, wowa pisze:
    > .

    > Nie zamierzam ani w niego ani nim walić :) Ogólnie to bardzo szanuję
    > narzędzia i to wszystkie. No chyba że od razu nie leży w ręce to ktoś
    > dostaje prezent :) A do szału doprowadza jak coś normalnie użytkowane
    > się samo rozlatuje. Do tej pory używam sondy od OS150 i tylko kabelek
    > trzeba czasem naprawić (obrywa się ekran).
    Jak pamietam to kląłem na te sondy ile wlwzie, badziew jakich mało,
    sztywny gruby kabel mocno utrudniał zaczepienie w oczku, dobre juz
    wtedy były sondy tektronixa, nawet ta najtańsza, dobrze wspominam też
    Hameg-a, miała szpilkę na sprężynie piekielnie ostrą, trzeba było uważać
    aby krzywdy sobie nie zrobić.

    Pozdr
    Janusz

  • 42. Data: 2017-02-27 18:34:09
    Od: wowa <w...@g...pl>

> [...]
    > Hameg-a, miała szpilkę na sprężynie piekielnie ostrą, trzeba było uważać aby

    Kabel jest taki sredni, daje się pracować. Może mam inną wersję.
    Wojtek

  • 43. Data: 2017-02-27 20:52:03
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Kabel jest taki sredni, daje się pracować. Może mam inną wersję.

    Mogę polecić sondę od 720-ki Tek-a. Cała gumowana, ślicznie w ręce
    siedzi. Nie za drobna, nie za gruba :)

    Oryginalna Rigol-a też niczego sobie, tylko taka mała jakaś.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 44. Data: 2017-02-28 19:07:53
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-02-27 o 18:34, wowa pisze:

    > Kabel jest taki sredni, daje się pracować. Może mam inną wersję.
    > Wojtek
    Pewnie tak, nie mogę znaleść zdjęcia oryginalnych sond pasywnych do
    os150 ale pamiętam ze były to grube kable podobne średnicą do kabla
    koncentrycznego telewizyjnego.

    Pozdr
    Janusz

  • 45. Data: 2017-02-28 20:58:00
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > Pewnie tak, nie mogę znaleść zdjęcia oryginalnych sond pasywnych do os150 ale
    > pamiętam ze były to grube kable podobne średnicą do kabla koncentrycznego
    > telewizyjnego.

    Trochę :) cieńszy ale bardziej miękki. Przypomniałem sobie, że mam
    jeszcze aktywną sondę do OS150. Przy zasilaniu zewnętrznym powinna
    pracować z każdym oscyloskopem. Dla ciekawskich kilka zdjęć
    https://www.dropbox.com/sh/4w0fw1k4hmzaf86/AAAzIV3S5
    s-CTiKzC1aqXljha?dl=0.
    Sonda nigdy nie używana, w gustownym futerale.
    Wojtek

  • 46. Data: 2017-02-28 23:18:04
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-02-28 o 20:58, wowa pisze:

> [...]
    > https://www.dropbox.com/sh/4w0fw1k4hmzaf86/AAAzIV3S5
    s-CTiKzC1aqXljha?dl=0.
    > Sonda nigdy nie używana, w gustownym futerale.
    Aktywną widziałem, ma chyba "miększy" kabelek od pasywnej.

    Pozdr
    Janusz