  • 1. Data: 2017-02-20 19:42:39
    Temat: Zakup wypasionego oscyloskopu
    Od: wowa <w...@g...pl>

    Dzień dobry
    No prawie wypasiony. Szef przypomniał sobie, że nie zrobił gwiazdki i w
    trybie pilnym kazał wybrać nowy oscyloskop. Na jutro. I tu mam problem
    bo używam analoga i te cyfrowe to czarna magia dla mnie. Po paru
    godzinach przeglądania mam coraz większy mętlik. W skrócie potrzebuję
    uniwersalny, serwisowy, dwa kanały, pasmo 100Mhz, duży i czytelny ekran
    z możliwością pracy zbliżoną do analogowego. A skoro cyfra to niech ma
    dużą częstotliwość próbkowania i dużą pamięć. Analizator logiczny nie
    koniecznie. Cena +/- 5kzł-7kzł. Jeśli ktoś ma sprawdzony taki sprzęt to
    proszę o sugestię.
    Wojtek

  • 2. Data: 2017-02-20 20:37:42
    Temat: Re: Zakup wypasionego oscyloskopu
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 20 lutego 2017 19:42:24 UTC+1 użytkownik wowa napisał:
    > koniecznie. Cena +/- 5kzł-7kzł. Jeśli ktoś ma sprawdzony taki sprzęt to
    > proszę o sugestię.

    Jakby to było w euro, to by można znaleźć coś ciekawego.
    Ale raczej nie nowe :/

    L.

  • 3. Data: 2017-02-20 20:39:34
    Od: a...@a...pl

    wowa wrote:

> [...]
    > dużą częstotliwość próbkowania i dużą pamięć. Analizator logiczny nie
    > koniecznie. Cena +/- 5kzł-7kzł. Jeśli ktoś ma sprawdzony taki sprzęt to

    Skoro do tej pory wystarczał Ci analog to może niech tak zostanie,
    będziesz zawiedziony. W tych pieniążkach to nie wiem co kupić, na jakąś
    tradycyjną firmę to kilka razy za mało. Niech Ci kupi klimatyzator i
    piłkarzyki do roboty. Będziesz miał więcej pożytku.

  • 4. Data: 2017-02-20 20:57:32
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > Jakby to było w euro, to by można znaleźć coś ciekawego.
    > Ale raczej nie nowe :/

    Nie przesadzajmy, pewnie bym nie wykorzystał 1/100 możliwości takiego
    sprzętu.
    Wojtek

  • 5. Data: 2017-02-20 20:59:20
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

> [...]
    > tradycyjną firmę to kilka razy za mało. Niech Ci kupi klimatyzator i
    > piłkarzyki do roboty. Będziesz miał więcej pożytku.

    Ale masz coś przeciwko Rigolowi DS2202A lub chociażby 2072A, prawda?

    Miłego.
    Irek.N.

  • 6. Data: 2017-02-20 21:01:39
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Jakby to było w euro, to by można znaleźć coś ciekawego.
    > Ale raczej nie nowe :/

    Czyli Keysight, Tek, LeCroy, Yokogawa, R-S.
    Reszta to nic nie warty szmelc?

    Miłego.
    Irek.N.

  • 7. Data: 2017-02-20 21:06:56
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Nie przesadzajmy, pewnie bym nie wykorzystał 1/100 możliwości takiego
    > sprzętu.

    To chyba nie tak.
    Na porządnym po prostu się nie rozczarujesz, szczególnie jak jesteś
    przyzwyczajony do analoga. Zupełnie inną sprawą jest to, że
    niekoniecznie trzeba wydać 40k jak wcześniej sugerowano, żeby mieć
    rozsądny sprzęt. :)

    Daleko do mnie masz, ale jak bywasz na pd to zapraszam, sprawdzisz sobie
    kilka modeli.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 8. Data: 2017-02-20 21:11:46
    Od: Janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2017-02-20 o 21:01, Irek.N. pisze:

    > Czyli Keysight, Tek, LeCroy, Yokogawa, R-S.
    > Reszta to nic nie warty szmelc?

    Irek nie przesadzaj, używam rigola chyba 1072 czy jakoś tak i daje
    radę :) zależy do czego kolega wowa chce używać oscyla.

    --
    Pozdr

    Janusz_k

  • 9. Data: 2017-02-20 21:29:07
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Irek nie przesadzaj, używam rigola chyba 1072 czy jakoś tak i daje
    > radę :) zależy do czego kolega wowa chce używać oscyla.

    Rigola... też mam, chwalę sobie :) Przeca piszę że nie tylko topowe
    marki się liczą.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 10. Data: 2017-02-20 21:46:36
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 20/02/2017 19:59, Irek.N. wrote:

    > Ale masz coś przeciwko Rigolowi DS2202A lub chociażby 2072A, prawda?

    pewnie DS1104 by nawet wystarczył.
    c.

    ---