  • Data: 2018-05-23 22:00:03
    Temat: Zamierzam kupić samochód
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dobry Wieczór

    Jako, że moje auto ma już ponad 340kkm, przejechałem nim prawie 200kkm,
    zamierzam kupić następne.
    Zastanawiam się nad używanym ale nie bitym.
    Chciałbym kupić w Niemczech, w okolicach Badenia-Wirtembergia w jakimś
    autohausie.
    W Polsce, we wszelkich komisach nie chcę bo nie mam zaufania do naszych
    rodaków parających się sprowadzaniem (chociaż z obecnego, który kupiłem pod
    Poznaniem, jestem w miarę zadowolony).

    Na co zwrócić uwagę, jakieś porady, doświadczenia, ostrzeżenia, etc.

    Pozdrawiam

    jp

    --

    www.flowservice.pl