  • 31. Data: 2018-05-26 12:46:47
    Temat: Re: Zamierzam kupić samochód
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 25 May 2018 11:51:55 +0200, Miroo napisał(a):

    > Czytałem kiedyś o problemach z silnikiem 1.33 toyoty (głównie yarisy),
    > tworzył się nagar, który niszczył silnik. Wprowadzili parę poprawek do
    > silnika, ale jednocześnie zmienili zalecany olej na 0w20. Jest nawet
    > zapis, że po wlaniu 5w30 przy następnej zmianie należy koniecznie wlać 0w20.
    > Jakieś powody widocznie są. Obecne silniki to bardzo precyzyjne, w dużej
    > części aluminiowe, maszyny, gdzie nawet drobne zanieczyszczenia mogą
    > spowodować problemy.

    Przy przebiegu 100 tys. kilometrów od nowości? Czy przy komisowym stanie
    licznika 100 tys. km.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 32. Data: 2018-05-26 12:50:23
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sat, 26 May 2018 09:48:49 +0100, ddddddddddddd napisał(a):

    > nacieszył się autem w pierwszy rok a później się znudziło :)

    Bywa też tak, że dwa lata auto spędziło przykryte plandeką, a mistrz
    metaloplastyki zastanawiał się czy ulepić z tego focusa, czy mondeo, bo na
    pierwszy rzut oka ciężko było stwierdzić co spod tego pociągu wyciągnęli :)

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 33. Data: 2018-05-26 13:13:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 25 May 2018 14:15:48 +0200, T. napisał(a):
> [...]
    o-it-yourself-schlagloch-stopfen-clip

    > Jak u nich jest dziura, to aż w telewizji pokazują :-)

    No, trzeba przyznac, ze jak to Galileo nakrecilo, to az pomyslalem ze
    w Polsce takich dziur nie ma.

    Ale faktycznie - na prowincji pod Dreznem dziur po zimie sporo.

    J.

  • 34. Data: 2018-05-26 20:18:09
    Od: p...@g...com

    Drezno to byle DDR czyli taka Polska B ;-) jak biedny land to czasami kasy braknie
    nawet na porządne odśnieżanie jak przed rokiem w Bremie. Kasą musi się zgadzać wtedy
    drogi ładne, okolice pod Berlinem np Eberswalde niczym nie ustępują tym w Bayernie.
    Ale fakt że Niemcy infrastrukturę drogową zaniedbali teraz łatają na wariata i korki
    wszędzie.

  • 35. Data: 2018-05-26 23:27:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 26 May 2018 11:18:09 -0700 (PDT),
    p...@g...com napisał(a):

    > Drezno to byle DDR czyli taka Polska B ;-) jak biedny land to
    > czasami kasy braknie nawet na porządne odśnieżanie jak przed rokiem
    > w Bremie.

    Ale Brema to nie sa Niemcy B :-

    > Kasą musi się zgadzać wtedy drogi ładne, okolice pod
    > Berlinem np Eberswalde niczym nie ustępują tym w Bayernie. Ale fakt

    Ale okolice Berlina to byle DDR :-)

    > że Niemcy infrastrukturę drogową zaniedbali teraz łatają na wariata
    > i korki wszędzie.

    Pompowali tez marki i euro w to byle DDR, zrobili nowe autostrady ...
    ale na prowincji dziury ...

    J.

  • 36. Data: 2018-05-28 14:31:15
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-05-26 o 12:46, P.B. pisze:

    > Przy przebiegu 100 tys. kilometrów od nowości? Czy przy komisowym stanie
    > licznika 100 tys. km.

    A co powiesz na 8 tyś km ;)

    Zacytuję z forum:
    Obecnie jestem na etapie sprzedawania 2 letniego Yarisa III 1.33 automat
    z przebiegiem 8 tys. km,[...]W ubiegłą sobotę przyjechali potencjalni
    kupcy, ja wsiadam do auta aby wyjechać z garażu i co się okazuje - nie
    mogę zapalić.
    Oddałem auto w poniedziałek do diagnozy i okazało się, że konieczna jest
    poważna naprawa silnika - podobno w silniku stwierdzono jakąś wadę
    konstrukcyjną, która powoduje, że jeśli jeździ się na niskich obrotach
    (co przy automacie jest regułą - tak jest zaprogramowana ta skrzynia)
    ponadprzeciętnie dużo nagaru osiada na gniazdach zaworowych co
    doprowadza do ich nieszczelności.[...] naprawa silnika, to podobno koszt
    rzędu 10 tys. zł.

    Pozdrawiam

  • 37. Data: 2018-06-03 22:47:56

    To ile lat dają gwarancji na bezawaryjną Toyotę? :)

  • 38. Data: 2018-06-04 08:26:02
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-06-03 o 22:47, r...@k...pl pisze:
    > To ile lat dają gwarancji na bezawaryjną Toyotę? :)

    Zdaje się, że 3. W tym przypadku naprawa miała być w ramach gwarancji,
    ale klient martwił się, że skoro to wada silnika, to po naprawie za 2
    lata znów będzie ten sam problem - ale już po gwarancji.