  • 41. Data: 2019-01-25 20:06:33
    Temat: Re: Zamknięta bramka SMS Play
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    W dniu czwartek, 24 stycznia 2019 19:04:29 UTC+1 użytkownik ALEX MR napisał:
> [...]
    wiadomość do bramki i wysyłam do serwisantów. 1000 razy szybciej niż z telefonu!

    > No tak, korpo.

    Pudło

    Ircys

  • 42. Data: 2019-01-25 21:27:29
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-01-24 o 11:50, Ircys pisze:
> [...]
    uslugi/play-wylacza-usluge-bramka-sms

    > Dzięki, wreszcie jakiś konkret, bo te dyskusje osób nierozumiejących
    > potrzeby użytkowania takich wynalazków już mnie załamywały.

    Zapewne i inne sieci to wyłączą niebawem. Czy nie byłoby lepiej
    korzystać z płatnych usług firm, które mają umowy z operatorami? Wtedy
    masz gwarancję stabilności usługi. Wiem, że w ten sposób SMSy stają się
    znów płatne ale to nie są wielkie kwoty. W dodatku powstaje możliwość
    obustronnej komunikacji - choć pewnie w Twoim przypadku to nieistotne.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek