-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Zapierdalajcie przez pasy, to obciążą pieszego (sprawa śmierci prof.
Vetulani)
Date: Fri, 16 Feb 2018 11:08:53 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 16
Message-ID: <p66ajo$anm$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: user-94-254-129-102.play-internet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1518775736 10998 94.254.129.102 (16 Feb 2018 10:08:56
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 16 Feb 2018 10:08:56 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.6.0
X-Mozilla-News-Host: news://news.onet.pl:119
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2624924
[ ukryj nagłówki ]
https://krakow.onet.pl/krakow-wyrok-w-procesie-kiero
wcy-ktory-potracil-prof-vetulaniego/hnplxmm
"Biegły z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych w opinii ocenił, że
zarówno kierowca samochodu, jak i pieszy przyczynili się do zaistnienia
wypadku. Kierowca poruszał się z prędkością ok. 65 km na godzinę i tym
samym ograniczył sobie możliwość uniknięcia wypadku. Mógł uniknąć
potrącenia pieszego, gdyby jechał z dopuszczalną prędkością 50 km na
godzinę i zastosował ekstremalny manewr hamowania.
*Z kolei pieszy przyczynił się w sposób bezpośredni do zdarzenia w ten
sposób, że wszedł na pasy bez uwzględnienia rzeczywistej prędkości
zbliżającego się i oświetlonego auta."*
--
Liwiusz
Następne wpisy z tego wątku
- 16.02.18 12:16 J.F.
- 16.02.18 12:31 Liwiusz
- 16.02.18 12:54 Jacek Maciejewski
- 16.02.18 12:55 J.F.
- 16.02.18 13:05 Marek
- 16.02.18 13:19 Liwiusz
- 16.02.18 13:52 WS
- 16.02.18 14:40 J.F.
- 16.02.18 14:45 J.F.
- 16.02.18 15:11 Marek
- 16.02.18 15:49 Shrek
- 16.02.18 16:39 Liwiusz
- 16.02.18 16:40 Liwiusz
- 16.02.18 17:30 Zenek Kapelinder
- 16.02.18 17:41 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
- Silnik Stirlinga - energia mechaniczna wytwarzana z ciepła bez dostarczania paliwa!
- Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- Elektryk przytarł podłogę
Najnowsze wątki
- 2024-05-12 rezystor 3 omy 400W
- 2024-05-12 Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- 2024-05-12 Co oznacza Wi-Fi? - po prostu nic!
- 2024-05-11 Chess
- 2024-05-11 Chess
- 2024-05-11 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-11 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-11 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-05-11 Poznań => Business Development Manager - obszar bezpieczeństwa IT <=
- 2024-05-11 Vitruvian Man - parts 1-6
- 2024-05-11 Vitruvian Man - parts 1-6
- 2024-05-11 Wrocław => Lider Serwisu/Programista PLC z językiem niemieckim <=
- 2024-05-11 Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- 2024-05-11 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-11 Warszawa => Senior Account Manager <=