    From: "Piotrek" <p...@e...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Zapytanie o kartę graficzną
    Date: Sun, 18 Jan 2009 12:56:53 +0100

    Witam,
    Kupiłem kartę graficzną Galaxy Geforce 8800GTS 640MB do swojego starego
    komputera. W programie 3D Mark'06 przy ustawieniach domyślnych mam 5000
    punktów. Podaję konfigurację zestawu

    AMD A64 3000+ S939
    Gigabyte K8NF9 Nforce 4x
    2 x 512 MB DDR 400 MHz
    HDD 320GB SATA

    Zdaję sobie sprawę że w 3D Marki się nie gra ale ten wynik wydaje się zbyt
    niski. Proszę grupowiczów o ocenę. Nadmienię że kartę kupiłem okazyjnie bo
    do tego zestawu nie kupiłbym specjalnie tego modelu bo wiem że konfiguracja
    nie pozwoli na pełne wykorzystanie jej możliwości.

    Jeszcze jeden problem natury technicznej. Karta ma rozbudowany system
    chłodzenia przez co zajmuje 2 sloty. Złącze PCI-E 16x ma zabezpieczenie
    które trzeba zwolnić przed wyciągnięciem karty ze slotu. Niestety w tej
    chwili to zabezpieczenie jest zasłonięte i nie ma do niego dostępu. Czy
    macie jakiś sprawdzony sposób na zwolnienie blokady? Pozdrawiam.

    Piotrek