  • 11. Data: 2010-12-09 08:46:52
    Temat: Re: Żarówka H4 - największa trwałość, Osram, Philips?
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    >...reflektory "zwykłe", z perforowanym szkłem. ...

    Perforacje od kamieni?

    (chciałeś chyba napisać "ryflowanym"?)

  • 12. Data: 2010-12-09 12:20:38
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "PaweL" <l...@i...pl> wrote in message

    > I to nic ze oslepiacie innych i nie widzicie drogi przed soba. Jest tanio!
    > I to sie liczy!

    Oslepiamy gdyz poniewaz?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 13. Data: 2010-12-09 19:41:27
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "jedrek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jazda głównie po mieście więc nie zależy mi na strumieniu światła - ważne
    > aby nie było gorzej niż standard.
    > Kilka miesięcy temu na grupie ktoś wspomniał o żarówce OSRAM Light and Day
    > Czy ta żarówka ma jakieś gorsze parametry od standardowej H4 względem
    > strumienia świetlnego? Trwałość jak wypada?
    > Ten "Day" w nazwie sugeruje, że są głównie do jazdy dziennej?
    > A to warte coś?
    > http://allegro.pl/zarowka-philips-h4-longerlife-w-wa
    -x3-longer-life-i1334488876.html
    > Czy raczej te 3x dłuższa trwałość to papka marketingowa i po prostu nabyć
    > standardową H4 Osram, Philips, Bosch (opinie o Boch-u były różne co do
    > trwałości), Tunsgram?, Hella, Tesla (gdzieś w testach to chwalili i że
    > ponoć ta sama linia produkcyjna co Osram?)

    Opinii bedzie tyle co uzytkownikow.

    Tungsram przestalem kupowac bo pekaly (zarnik padal) czasami po jednej
    trasie.

    Zasadniczo ja nie jezdze na bialych tylko na "allweather" i te sie
    sprawdzaja bardzo dobrze. Natomiast bezkonkurencyjne byly niemieckie Flosser
    ktore mialem chyba ze 6 lat i sprzedalem razem z samochodem :P

    PZDr
    Adam