  • 191. Data: 2019-05-24 22:16:43
    Temat: Re: Zatrzymywanie auta przed przejściem dla pieszych
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-05-24 o 03:04, JaLa pisze:
    > Użytkownik "LordBluzg(R)" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > neelix nie kłamie.

    Kłamie. Masz jakieś dowody z sądu?

    > On pisze o czym innym, a ty odpowiadasz mu o czym innym.

    Nie, on zmyśla a ja podaję FAKT z sądu.

    > Sąd powołał się na zasadę ograniczonego zaufania,
    > a nelix o tym nie pisze.

    Nie musi, zmyśla po swojemu.
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 192. Data: 2019-05-25 09:10:35
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-23 12:36, r...@k...pl wrote:
> [...]
    ps.com...

    > I wyrok.

    I żal

  • 193. Data: 2019-05-25 22:58:34
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    >>> 2. Ktoś inny z naprzeciwka praktycznie zawsze przejeżdża przejście wbrew
    >>> przepisom.

    > A właśnie że kłamiesz :]

    Bredzisz. W ocenie egzaminatora wynik jest negatywny. Egzamin niezdany.
    Odwołanie to inna kwestia. Każdy ma prawo do odwołania.

    > "Sprawa początkowo trafiła do Samorządowego Kolegium Odwoławczego (które
    > przyznało rację egzaminowanej), a następnie do Wojewódzkiego Sądu
    > Administracyjnego w Bydgoszczy. Ten - w oparciu o materiał dowodowy (zapis
    > wideo z egzaminu) - również przyznał rację egzaminowanej. Po dokładnej
    > analizie sytuacji stwierdził, że swoim zachowaniem nie naraziła pieszych
    > na niebezpieczeństwo i zastosowała się do zasady ograniczonego
    > zachowania."

    A nie zaufania? To ten egzamin był zdany czy nie? Czy prawo (ustawa PoRD)
    zostało złamane czy nie? Czy odległość wynosiła 10 m czy nie? Czy sprawa
    trafiła do sądu? Po zdanym egzaminie?A może coś o uzasadnieniu wyroku???
    Koniecznie napisz. Czy aby sędzia nie złamał prawa?

    > Egzaminator został ujebany a egzamin unieważniony z powodu egzaminatora,
    > który był w błędzie. Pani następny egzamin zdała bez problemu :

    Powtarzam: za takie zatrzymywanie czyli zapraszanie pieszych na jezdnię nie
    zdaje się egzaminu na PJ.
    Niestety z tego co napisałeś niezbadane są wyroki polskiego wymiaru
    niesprawiedliwości i wielkość ich absurdu. To jeszcze gorzej niż z zawiasami
    za pedofilię, bo zawiasy to jednak wyrok skazujący. Ot kaprys nadzwyczajnej
    kasty. "A ja nie mam pana płaszcza i co mi pan zrobi?" Prawo złamane, ale
    szkoda społeczna mała więc wyrok nie tyle niski lecz przeczący zapisom
    ustawy. Sędzia okazuje się głupszy od egzaminatora? Promocja bezprawia? Na
    złość komu? Prawu? Rozumowi?
    Na murze cmentarza ktoś napisał: "Trudno nadać sens porządkowi, który dzieje
    się wbrew rozumowi".

    neelix

  • 194. Data: 2019-05-25 23:06:16
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "JaLa" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > neelix nie kłamie.
    > On pisze o czym innym, a ty odpowiadasz mu o czym innym.
    > Sąd powołał się na zasadę ograniczonego zaufania,

    Oczywiście. Ja piszę o tym jaka jest ocena egzaminatora. Negatywna. Sądy nie
    egzaminują. Brak sprawiedliwości w sądach i debilne wyroki to inny temat.

    neelix