  • 11. Data: 2016-05-19 10:16:21
    Temat: Re: Zawsze patrz w lusterka
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 19 maja 2016 09:06:21 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Pogratulowac refleksu ... i wlaczac awaryjne w korku.

    > A jak stoisz ? :-)
    Był czas że jeździłem gierkówką nocami.
    I jak światła zatrzymały to zawsze patrzyłem co się dzieje z tyłu.
    Kilka lat wcześniej kolega wracał z pracy właśnie gierkówką.
    On na światłach się zatrzymał.
    Kolejne auto już nie.

    > Najgorsze sa lewoskrety - stoje, migam, patrze do przodu, ruszam ... a
    > wypadaloby sie upewnic ...

    A tu inny kolega :) też spowodował wypadek w ten sposób z motocyklem.
    Skręcał, ale spotkał się z motocyklem.

    Im dłużej żyje tym bardziej dochodze do wniosku że na pewne rzeczy nie mamy wpływu.

  • 12. Data: 2016-05-19 11:16:09
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 19 May 2016 01:16:21 -0700 (PDT), w
    <4...@g...c
    om>, Bolko
    <s...@g...com> napisał(-a):

    > On na światłach się zatrzymał.
    > Kolejne auto już nie.

    Może hamował na żółtym świecącym się 0,1s? Ostatnio w dobie fotoradarów coraz
    więcej takich osobników hamujących awaryjnie na wczesnym żółtym.

  • 13. Data: 2016-05-19 11:44:32
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Może hamował na żółtym świecącym się 0,1s? Ostatnio w dobie fotoradarów coraz
    > więcej takich osobników hamujących awaryjnie na wczesnym żółtym.

    Mysle że nie, bo zginał na miejscu :(

  • 14. Data: 2016-05-19 12:16:04
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-05-19 o 07:51, Marcin N pisze:

    > Nie widzę problemu, żeby dokleić małe lusterko panoramiczne na to
    > oryginalne. Martwe pole znika całkowicie.
    > Ale niektórzy wolą marudzić...

    Życzę powodzenia w takim P206, lusterko ma małą powierzchnię, doklejenie
    czegoś większego skutecznie obniża widok w tym zasadniczym. Jak nakleisz
    jakieś małe, panoramiczne, to zobaczysz w nim jedynie TIR-a, i to pod
    warunkiem, że ma jakiś krzykliwy kolor.

  • 15. Data: 2016-05-19 12:33:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello nadir,

    Thursday, May 19, 2016, 12:16:04 PM, you wrote:

> [...]
    > czegoś większego skutecznie obniża widok w tym zasadniczym. Jak nakleisz
    > jakieś małe, panoramiczne, to zobaczysz w nim jedynie TIR-a, i to pod

    Poszukaj większego lustra wypukłego z innego auta i szklarza, który Ci
    dotnie je na wymiar i wklei w miejsce obecnego.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 16. Data: 2016-05-19 16:45:01
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Bolko pisze tak:

    > https://youtu.be/LnjH0BmEovE
    >
    > Nie wiem jak Wy ale jak nawet jak jadę zawsze co jakiś czas sprawdzam
    > co się dzieje z tyłu.

    Zrobiłem kiedyś tak jak Jeep ale o mało nie zsunałem się z drogi do
    strumyka.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 17. Data: 2016-05-19 16:56:37
    Temat: Zawsze patrz w lusterka
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Z drugiej strony ciezko pogodzic ze staropolskim " nie ogladaj sie za siebie bo ci z
    przodu ktos przyjebie".

  • 18. Data: 2016-05-20 06:24:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-05-19 o 11:44, Bolko pisze:

    > Mysle że nie, bo zginał na miejscu :(

    Współczuję, ale nie rozumiem jednak zastosowanej logiki (nie hamował BO
    zginął na miejscu).

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2016-05-22 20:53:33
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 19.05.2016 o 07:51, Marcin N pisze:

    > Nie widzę problemu, żeby dokleić małe lusterko panoramiczne na to
    > oryginalne. Martwe pole znika całkowicie.
    > Ale niektórzy wolą marudzić...

    to poleć jakieś, bo jak kiedyś kupiłem to było w nim może przez kilka
    miesięcy coś widać

    Łukasz

  • 20. Data: 2016-05-22 21:46:48
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2016-05-22 o 20:53, ddddddddd pisze:

    > to poleć jakieś, bo jak kiedyś kupiłem to było w nim może przez kilka
    > miesięcy coś widać

    Kupuję jakieś tanizny na allegro i co sezon wymieniam na nowe - jak
    zacznie zachodzić jakimś syfem. Kosztują po 5 zł za sztukę.

    --
    MN