  • Data: 2016-06-26 17:49:36
    Temat: Zdalne sterowanie na 1000m - jaki gotowiec
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mam potrzebę wył/zał 4 przekaźniki na polu (bez zabudowań). Na
    allegro znalazłem coś takiego:
    http://allegro.pl/zdalne-sterowanie-radiowe-4-kanalo
    we-zasieg-1000m-i5113144498.html

    Czy ktoś z Was to może testował? Wg opisu funkcjonalności pasuje
    idealnie. Martwi mnie tylko, czy nie będzie z tym problemów gdy cały
    czas będzie to działać na granicy deklarowanego zasięgu. O failsafe
    nawet nie pytam...

    --
    Marek