  • 1. Data: 2009-01-04 14:14:01
    Temat: Zdjecia Tygodnia 2009/01 - fotoplenery.eu
    Od: " tomek" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam w Nowym Roku !

    Ubiegly tydzien (po wczesniejszym lekkim zastoju) przyniosl troche
    wiecej zdjec wykonanych przez grupowiczow. Warto bylo IMO zerknac
    chocby na to zdjecie likaska

    http://plfoto.com/1727037/zdjecie.html

    Kto nie zdazyl poogladac ma szanse uczynic to na stronie
    wymienionej w tytule lub przegladajac archiwum grupy.
    Ale poniewaz juz niedziela wiec zamykamy tamten watek i kto
    nie zdazyl nadeslac swojego zdjecia bedzie to mogl
    uczynic w watku biezacym - do czego goraco zapraszam.

    Mnie w tym tygodniu zasypalo a potem oswiecilo

    http://plfoto.com/1730326/zdjecie.html

    http://plfoto.com/1729162/zdjecie.html

    Jak zwykle przypominam, ze watek ten jest archiwizowany na stronie
    wymienionej w tytule - dlatego, pokazujac tu zdjecie, zgadzamy sie
    na umieszczenie go na tej stronie. I rowniez jak zwykle zachecam
    do samodzielnego umieszczania pokazywanych zdjec na tej stronie.

    pozdr.
    --
    http://photo.net/photos/Szostok

  • 2. Data: 2009-01-04 19:31:11
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/01 - fotoplenery.eu
    Od: likask <l...@o...eu>

    On Sun, 04 Jan 2009 14:14:01 -0000, tomek <t...@g...skasuj-to.pl>
    wrote:

> [...]
    >
    > Ubiegly tydzien (po wczesniejszym lekkim zastoju) przyniosl troche
    > wiecej zdjec wykonanych przez grupowiczow. Warto bylo IMO zerknac

    Dziękuje za docenienie, w tym tygodniu niestety nie mam nic do pokazania.

    --
    likask

  • 3. Data: 2009-01-05 01:03:41
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    On Sun, 4 Jan 2009 14:14:01 +0000 (UTC), tomek wrote:

    > Witam w Nowym Roku !

    Wlasnie wrocilem z burzowego Nha Trang. Miejsce niezwykle ciekawe
    turystycznie i inwestycyjnie ale przede wszystkim fotograficznie :-)
    Niestety niebardzo mialem okazji powalesac po wybrzezu.

    Deszczowe morze:
    http://fotoplenery.eu/joomla/zdjecia-tygodnia/1-szy-
    tydzien-2009/nha-trang_1-364.html

    Sajgon:
    http://fotoplenery.eu/joomla/zdjecia-tygodnia/1-szy-
    tydzien-2009/nha-trang_2-365.html#ponyimg

    Nadciagajace burze:
    http://fotoplenery.eu/joomla/zdjecia-tygodnia/1-szy-
    tydzien-2009/nha-trang_3-366.html#ponyimg

    Hon Chong:
    http://fotoplenery.eu/joomla/zdjecia-tygodnia/1-szy-
    tydzien-2009/nha-trang_4-367.html#ponyimg

    Budda:
    http://fotoplenery.eu/joomla/zdjecia-tygodnia/1-szy-
    tydzien-2009/nha-trang_1-368.html#ponyimg

    > Jak zwykle przypominam

    Nie moglem jeszcze wczytac starych zdjec uzytkownikow z poprzednich
    tygodni. Uczynie to w Polsce.

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.

    http://www.banggiang.net
    http://www.fotoplenery.eu

  • 4. Data: 2009-01-05 01:07:42
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    On Mon, 5 Jan 2009 08:03:41 +0700, Nguyen Bang Giang wrote:

    > Wlasnie wrocilem z burzowego Nha Trang.

    Reszta zdjec:

    http://www.banggiang.net/gallery/main.php?g2_itemId=
    3177

    Zapraszam do ogladania.

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.

    http://www.banggiang.net
    http://www.fotoplenery.eu

  • 5. Data: 2009-01-06 20:03:44
    Od: "ZbyszekK" <z...@p...fm>

    Witam,

    Ostatnie z serii Dolomiti di Brenta:
    http://farm4.static.flickr.com/3123/3174937434_d5607
    41986_o.jpg

    pzdr,

    ZbyszekK

  • 6. Data: 2009-01-07 07:54:12
    Od: "ASP" <a...@p...onet.pl>

    > Ostatnie z serii Dolomiti di Brenta:
    > http://farm4.static.flickr.com/3123/3174937434_d5607
    41986_o.jpg

    Ładne :-)
    ale mi jakoś baaardzo skojarzy się z renderingiem z programu do grafiki 3D
    :-)

  • 7. Data: 2009-01-07 08:18:09
    Od: "ZbyszekK" <z...@p...fm>

    Użytkownik "ASP" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    41986_o.jpg

    > Ładne :-)
    > ale mi jakoś baaardzo skojarzy się z renderingiem z programu do grafiki 3D
    > :-)

    Pewnie dlatego, że u nas takiego śniegu nie widzielismy od 3 lat ;-).

    pzdr,

    ZbyszekK

  • 8. Data: 2009-01-07 08:30:27
    Od: "ZbyszekK" <z...@p...fm>

    Uzytkownik "Nguyen Bang Giang" <n...@y...com> napisal w
    wiadomosci news:1x1wvpx9ldv6z$.1k16cse9phgi8.dlg@40tude.net...

    > Reszta zdjec:
    > http://www.banggiang.net/gallery/main.php?g2_itemId=
    3177

    Podoba mi sie ten "zdobywca" ;-) :
    http://www.banggiang.net/gallery/main.php?g2_itemId=
    3241

    BTW ciekawe sa te lodki/balie.

    pzdr

    ZbyszekK

  • 9. Data: 2009-01-09 20:43:10
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    No, koniec świąt i balangowania narodowego :)
    Czas zatem w plener - z dziś, niestety pogoda nie dopisała, tzn. dopisała:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/09/01/3.htm
    i reszta:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/09/0.htm

    --