  • 1. Data: 2010-06-22 08:35:58
    Temat: Zdjecia Tygodnia 2010/25 - fotoplenery.eu
    Od: "tomek" <t...@o...pl>

    Witam wszystkich serdecznie

    Po tygodniowej nieobecnosci wracam i otwieram kolejny
    watek - zla wiadomosc jest taka, ze tym razem przeskakujemy o dwa numery
    a dobra (przynajmniej dla mnie) to, ze udalo mi sie zrobic kilka zdjec
    jak na przyklad to

    http://plfoto.com/zdjecie,krajobraz,bretania,2128276
    .html

    zatem wszystkich ktorzy rowniez zarejestrowali cos na swoich
    matrycach lub emulsji goraco zapraszam do pokazywania
    a wszystkich do ogladania i komentowania

    Jak zwykle przypominam, ze watek jest archiwizowany na stronie
    fotoplenery wiec jesli pokazujemy tu zdjecia musimy sie
    liczyc z tym, ze znajda sie na owej stronie. Jednak jesli
    komus zalezy na zostawieniu swego sladu nie tylko "na grupie",
    ale rowniez na tej stronie, to zachecam by zrobic to samodzielnie.
    Wowczas bedzie mial pewnosc umieszczenia swojej fotografii w tym serwisie
    a dodatkowo zaoszczedzi pracy administratorom tej strony

    pozdr.
    --
    photo.net/photos/Szostok

  • 2. Data: 2010-06-22 09:43:23
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2010/25 - fotoplenery.eu
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Dużo się ostatnio napstrykałem, zapraszam na łączkę:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/10/51/1.htm
    i w ogóle, w szczególności na panoramy z Gorców:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/10/0.htm

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 3. Data: 2010-06-22 09:49:38
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 22 Jun 2010 11:43:23 +0200, Janko Muzykant napisał(a):

    > Dużo się ostatnio napstrykałem, zapraszam na łączkę:

    Moja troszkę inna; bo to nie łączka zresztą ;-)

    http://www.flickr.com/photos/olgierd/4665852729/

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [reklama] gdzie zrobić zdjęcie we Wrocławiu? ==> http://foto-krzyki.pl

  • 4. Data: 2010-06-22 10:40:58
    Od: "Witek Kaszkin" <w...@p...zakopane.pl>

    Taki trochę "patchwork" z odległymi burzami:
    http://www.przewodnicy.zakopane.pl/rozne/100612/burz
    e_100612.jpg

    pozdrawiam
    Witek

  • 5. Data: 2010-06-22 16:45:24
    Od: Agnieszka Krysiak <j...@g...com>

    On Jun 22, 9:35 am, "tomek" <t...@o...pl> wrote:
    > Witam wszystkich serdecznie

    Witam również,

    U mnie nie łączkowo ani panoramicznie a bardziej motoryzacyjnie z
    ostatniej wizyty w kraju...
    http://bighugelabs.com/onblack.php?id=4714252481

    Agnieszka
    --
    http://flickr.com/jazzwink

  • 6. Data: 2010-06-22 20:59:53
    Od: "news.aster.pl" <j...@g...com>

    Użytkownik "tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    > Witam wszystkich serdecznie

    Autoportret przypadkowy

    http://jacek3d.deviantart.com/art/Auto-168623179

    JD

  • 7. Data: 2010-06-22 23:06:15
    Od: " Mister Proper" <m...@W...gazeta.pl>

    tomek <t...@o...pl> napisał(a):

    > Witam wszystkich serdecznie

    Witam,

    gry i zabawy przyszłości narodu:

    http://www.innypunktwidzenia.yoyo.pl/index.html#pro

    kfiatki żondzom:

    http://innypunktwidzenia.cba.pl/index.html#pro

    Pozdrawiam
    MP

  • 8. Data: 2010-06-29 17:31:52
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Ode mnie cos takiego:
    http://www.flickr.com/photos/33413655@N08/4740403272
    /

    Thomasso

  • 9. Data: 2010-06-29 19:37:42
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 29 Jun 2010 19:31:52 +0200, Thomas napisał(a):

    > Ode mnie cos takiego:
    > http://www.flickr.com/photos/33413655@N08/4740403272
    /

    A to coś w trochę podobnym stylu ;)