    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Zegarek jako telefon
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Date: 23 May 2020 09:59:50 GMT

    CZy ktos moze polecic zegarek który moze słuzyc SAMODZIELNIE jako
    telefon.
    Czyli musi miec miejsce na karte sim (lub obsługiwac ten nowy esim)

    Wiem ze maja to te drozsze modele ale chodzi mi o smartwatche w cenie do
    1000 zł.

    Zegarek miałby słuzyc do biegania czyli monitoring pulsu, GPS no i ten
    sim potrzebny zeby mozna było się do delikwenta awaryjnie dodzwonic oraz
    zeby mogł sobie podczas biegu słuchac muzyki z internetu (tudziez
    jakiegos internetowego radia lub spotify przez www)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?