  • 1. Data: 2017-03-18 13:46:00
    Temat: Pudełko na CPU
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Mam w domu kilka plastikowych pudełek na CPU. Takich do przechowywania.
    Chciałem dokupić jeszcze kilka sztuk i ... od godziny szukam tego na
    allegro i nie znalazłem ani jednego. Mam pewno zle słowa kluczowe. Czy
    to się jakoś nazywa? Takie zwykłe, plastikowe pasujące do współczesnych cpu.

  • 2. Data: 2017-03-21 13:06:16
    Temat: Re: Pudełko na CPU
    Od: Chris <a...@g...pl>

> [...]
    > allegro i nie znalazłem ani jednego. Mam pewno zle słowa kluczowe. Czy
    > to się jakoś nazywa? Takie zwykłe, plastikowe pasujące do współczesnych

    W firmie mamy tego w ch... na magazynie ale niestety nie są na sprzedaż
    zewnętrzną :(

    Szukaj na ebay:
    https://tinyurl.com/lxpnc8m

    --