  • 11. Data: 2017-11-16 09:53:01
    Temat: Re: Zimówki run-on-flat 17" - czy się spalać nad wyborem?
    Od: p...@g...com

    --Co się dzieje przy 160? Przy 150 citroena c8 sciąga. Trzeba trzymać kierownicę
    dwoma rękami. Ale ja tak mam, że jadąc 150 trzymam obydwoma.. ;-)

    nie kazdy ma tyle farta
    https://www.youtube.com/watch?v=QS7Run8Y9VQ

    PS Tesla (jadac na autopilocie) poradzi sobie sama czy wola o pomoc ?

  • 12. Data: 2017-11-16 12:09:13
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 16 listopada 2017 09:53:05 UTC+1 użytkownik p...@g...com
    napisał:
> [...]
    > https://www.youtube.com/watch?v=QS7Run8Y9VQ
    >
    > PS Tesla (jadac na autopilocie) poradzi sobie sama czy wola o pomoc ?

    Ale zauważasz subtelną różnicę pomiędzy urwaniem koła czy wybuchającą nalewką w
    przeładowanym tirze, a złapaniem kapcia w osobówce?.. ;-)
    NIGDY opona mi nie wybuchła, zawsze to był szybszy lub wolniejszy, ale stopniowy
    spadek ciśnienia. Najbardziej 'spektakularny' kapeć, jakiego złapałem to 60cm pręt
    zbrojeniowy wbił się w oponę, zarysował felgę wewnątrz balona i tłukąc wystającą na
    ok. 20-25cm częścią o nadkole (na szczęście pickup i dużo miejsca) - nadal pozwoliło
    to bezpiecznie zjechać z drogi. Nic nie wybuchło, samochodu nie przewróciło, ani nie
    obróciło. Tylne koło, prędkość ok. 120kmh.

    pablo

  • 13. Data: 2017-11-16 12:58:05
    Od: p...@g...com

    --Ale zauważasz subtelną różnicę pomiędzy urwaniem koła czy wybuchającą nalewką w
    przeładowanym tirze, a złapaniem kapcia w osobówce?.. ;-)

    no raczej :-)
    https://www.wa.de/nordrhein-westfalen/geplatzter-vor
    derreifen-fuehrt-unfall-gladbeck-8585117.html

[...]

    zaakcentuj MI i sie zgodze :-)

    --Nic nie wybuchło, samochodu nie przewróciło, ani nie obróciło. Tylne koło, prędkość
    ok. 120kmh.

    na zdjeciu powyzej poszla przednia

  • 14. Data: 2017-11-16 13:14:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 16 listopada 2017 12:58:07 UTC+1 użytkownik p...@g...com
    napisał:
> [...]
    >
    > zaakcentuj MI i sie zgodze :-)
    >
    > --Nic nie wybuchło, samochodu nie przewróciło, ani nie obróciło. Tylne koło,

    A to był "wysoki " samochód?

  • 15. Data: 2017-11-16 13:29:21
    Od: p...@g...com

    --A to był "wysoki " samochód?

    ciezko rozpoznac ale w przypadku aut z wysoko polozonym srodkiem ciezkosci dochodzi
    jeszcze ryzyko dachowania