  • 1. Data: 2011-11-18 09:16:55
    Temat: Zimowy wyjazd
    Od: "Carramba" <c...@o...pl>

    Hej, czy ktoś tej zimy planuje wypad na moto w cieplejsze rejony? W tamtym
    roku taki wypad organizował jeden z kolegów do Hiszpanii.
    Może ktoś ma czas i myśli o czymś w tym stylu tej zimy? Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-11-18 09:55:40
    Temat: Re: Zimowy wyjazd
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Carramba <c...@o...pl> napisała rzekomo

    > Może ktoś ma czas i myśli o czymś w tym stylu tej zimy? Pozdrawiam

    OIDP Motormania organizowała taką imprezę.
    Koszty nawet rozsądne były. Sprawdź, może są jeszcze miejsca.

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 3. Data: 2011-11-18 10:35:01
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-11-18 10:55, Jasio pisze:

    > OIDP Motormania organizowała taką imprezę.
    > Koszty nawet rozsądne były. Sprawdź, może są jeszcze miejsca.

    Oni tam wlasnie jezdza - wiec juz troche za pozno...

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 4. Data: 2011-11-18 12:15:42
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-11-18 10:16, Carramba pisze:
    > Hej, czy ktoś tej zimy planuje wypad na moto w cieplejsze rejony? W tamtym
    > roku taki wypad organizował jeden z kolegów do Hiszpanii.
    > Może ktoś ma czas i myśli o czymś w tym stylu tej zimy? Pozdrawiam

    Najnowsze info od Motormanii

    Planujemy już kolejny wyjazd. Jedziemy pod koniec stycznia na Sycylię.
    Jacyś chętni? Zainteresowanych prosimy o kontakt na
    w...@m...com.pl (koszt transportu motocykla w 2 strony
    wyniesie około 1400zł - wstępnie na miejscu planujemy 7 dni, ale każdy
    może przyjechać na dowolny okres). 15 miejsc czeka :).

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 5. Data: 2011-11-23 14:25:14
    Od: Thompson FZ1 <t...@n...pl>

    On 18 Lis, 13:15, Norbi <n...@o...pl> wrote:
> [...]
    > wyniesie około 1400zł - wstępnie na miejscu planujemy 7 dni, ale każdy
    > może przyjechać na dowolny okres). 15 miejsc czeka :).

    Byłem z nimi,było zaczepiście ,może jednak trochę za dużo deszczu,ale
    jazda po górach bajka.
    Przy okazji trochę zwiedzania .Polecam
    Thompson FZ1