  • 11. Data: 2015-07-21 20:33:14
    Temat: Re: Złącze do LCD ?
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-07-21 o 20:21, sundayman pisze:

    > oprócz tego, co napisał J.F. jest jeszcze jedna kwestia;
    > utrudnienie montażu.
    >
    > Kiedy masz podłączyć 50 wyświetlaczy, co zajmie więcej czasu - lutowanie
    > czy włożenie do gniazda ?
    > A czas jest bardzo bardzo ważny. Bo kosztuje.
    >
    > Lutowania gniazda do PCB nie muszę liczyć osobno, bo leci razem z resztą
    > SMD do pieca.

    lutuje sie toto stemplem odpowiednim, zajmuje całość jakieś 5 sekund. po
    to na taśmie jest taśma klejąca, żeby można było ją do pcb przykleić i
    lutowac bez obawy o przesuwanie. no i jeśli masz 500 tys. sztuk do
    zrobienia, to koszt złącza staje się znaczący. 50 sztuk to jednostkowa
    zabawa, można tasiemki wtykac i zaciskać :)

    @

  • 12. Data: 2015-07-21 22:15:03
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 21.07.2015 19:50, J.F. wrote:

    > Pelno zlacz bylo

    Dobrze, że napisałeś to w czasie przeszłym, teraz nikt się w to nie bawi.

    > serwis utrudnia ... no tak, ale to akurat zaleta a nie wada :-)

    Zobacz w datasheeta z pierwszego posta - ta taśma jest tak długa, że w
    niczym nie będzie przeszkadzać.

    Jakub Rakus

  • 13. Data: 2015-07-21 23:29:19
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > zrobienia, to koszt złącza staje się znaczący. 50 sztuk to jednostkowa
    > zabawa, można tasiemki wtykac i zaciskać :)

    Ja niestety, ja potrzebuję właśnie 50 szt. Albo 150.
    Lutowanie niepotrzebnie wydłuża czas. Tak że do kosza...