  • 111. Data: 2014-11-28 08:18:28
    Temat: Re: Zlecę drobny projekt
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

    W dniu 23-11-14 17:18, A.L. pisze:

    > Generalnie, zamowienia publiczne w informatyce nigdzie nie ida
    > dobrze...
    >
    > A.L.

    Albowiem najpierw trzeba stworzyć problem.
    A potem powołać Narodowy Program Studialny Rozwiązania Problemu.
    To trochę potrwa (jak dobrze pójdzie z generację) po czym dojdzie się do
    wniosku, że bez powołania Narodowego Centrum Koordynacji d/s Programu
    Studialnego Rozwiązania Problemu się nie obejdzie.
    No ale przecież Narodowe Centrum itd. musi mieć siedzibę, którą trzeba
    przygotować, wybudować, ale żeby to zrobić trzeba powołać Komisję d/s
    Budowy Narodowego Centrum Koordynacji itd.

    ...kury się niosą nadal bez pozwolenia. To samo z krowami . Dają mleko.
    Kurwa co za przeoczenie.

  • 112. Data: 2014-11-28 08:39:11
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

    > Tylko za co? W PKW jest zatrudnione 380 osób - co oni, do kwy nędzy!,
    > tam robią? Oprócz tego jest KBW, łączny z PKW roczny budżet coś pod 50
    > milionów podchodzi. Mając taką kasę są w stanie sami tworzyć dowolne
    > programy. Ale wtedy trzeba przyjąć pełną odpowiedzialność.
    >
    > [...]
    Ojjojoj...aleś się Roman uniósł.
    No bardzo obywatelska postawa. Bardzo !

    No więc oni tam gówno robią podobnie jak obecnie już większa część tzw.
    społeczeństwa.
    Mieszkam w centrum Warszawy. Co rano, w gigantycznym korku jadą
    samochody, bardzo dobre z reguły. Po południu, w gigantycznym korku,
    wyjeżdżają samochody , te same, bardzo dobre z reguły.
    I się zastanawiam co z tego wynika.
    Otóż nic z tego Roman nie wynika.
    Nic kurwa.

    Że co ?
    Że o co chodzi ?
    O nic.
    To tylko takie feasibility study.

  • 113. Data: 2014-11-28 08:43:48
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

    > nie ważne co napisał

    Roman,dziecko,
    Jesteś w błędzie.
    Równie dobrze można zatrudnić Marysię z długimi nogami, która na wizji z
    worka będzie wyciągała wyniki wyborów przy czym wygrywają wybory białe
    kartki.
    W worku są wyłącznie białe kartki.
    Wybory są zawsze wygrane.

    Bam,bam....kurtyna.

    Dorośnij Roman.

  • 114. Data: 2014-11-28 08:53:06
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

    W dniu 25-11-14 18:13, Piotr Wyderski pisze:

    > I taką propozycję usłyszałem dziś w radio. Posadzić facia przed
    > komputerem, niech odczytuje wyniki z maili i wpisuje do Excela.
    > Dla pewności trzech faciów, w różnych miastach i obserwowanych
    > przez delegatów wszystkich komitetów wyborczych. Za 1/3 z 429
    > tysięcy mogę się na dwa dni poświęcić i sam liczyć. :-)

    > Miało być nowocześnie. :-)
    >
    > Pozdrawiam, Piotr

    No nie. Wy to jednak kompletni dyletanci jesteście ...:-)))))).

    Wchodzi kobita w latach i pretensjach do autobusu.
    Wszystkie miejsca zajęte.
    Autobus trzęsie, rzuca.
    Dama mówi : "Nie ma już gentlemanów".
    I słyszy :" Gentlemani to są tylko miejsc nie ma..."