  • 1. Data: 2013-08-10 18:04:41
    Temat: CORSA C 1.0 - Kody bledu 0420 oraz 1612
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    Dzisiaj zaswiecila mi sie kontrolka CHECK ENGINE - wcisniecie pedalu gaz
    i hamulec i wlaczenie stacyjki daje odczyt takowy:

    0420

    1612

    ten pierwszy to cos z katalizatorem - natomiast drugiego nie moge znalesc...

    Czy moge jutro jechac z tymi bledami nad morze (450 km)?

  • 2. Data: 2013-08-11 10:53:12
    Temat: Re: CORSA C 1.0 - Kody bledu 0420 oraz 1612
    Od: RB <r...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-08-10 18:04, fReLuZ pisze:
> [...]
    > znalesc...
    >

    > Czy moge jutro jechac z tymi bledami nad morze (450 km)?
    P1612 Serial Communication with Device 12 (IPM, Instrument Panel Module)

    P0420 Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1)

    opis z katalogu kodów błędów

    Pozdrawiam
    Robert
    Opel Omega C 2003 2.2 benzyna 517 000 km. - czeka na przeszczep silnika