  • 41. Data: 2004-09-01 15:48:59
    Temat: Re: Zmiany w Neostradzie.
    Od: epsilon <e...@d...art.pl>

    januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyc
    iac.irc.pl> wrote:
    > Krotko mowiac: Jezeli jakiejs Placowki Edukacyjnej nie stac na iDSL-a to
    > trzeba sie zastanowic nad tym czy aby jej istnienie ma sens.

    Ty nie jestes stad, prawda?

    +e
    --
    Yeah, yo mama dresses you funny and you need a mouse to delete files.

  • 42. Data: 2004-09-01 16:22:11
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Wed, 1 Sep 2004 15:16:37 +0000 (UTC), w <ch4p4l$52p$1@lt.wsisiz.edu.pl>, Lukasz
    Trabinski <l...@t...net> napisał(-a):

    > Być może nauczyciele, którzy tam pracują, nie zdążyli się na czas oswoić
    > się z nowymi technologiami?

    Nowe technologie to chyba DualLayer DVD, a nie komputer czy internet :>

  • 43. Data: 2004-09-01 16:27:05
    Od: Tomasz Torcz <z...@i...-spamu.nie.chce-.pl>

    Dzięki, VoMi7, za post o treści:

    > z tego co wiem dzisiaj mialobyc jakies spotkanie TPSA z MEN w sprawie
    > dostepu do internetu w szkolach.

    Tak, oferują Neostradę, nie InternetDSL:
    http://wiadomosci.wp.pl/wid,5681689,wiadomosc.html

    --
    Tomasz Torcz "God, root, what's the difference?"
    z...@i...-nie.spam-.pl "God is more forgiving."

  • 44. Data: 2004-09-01 17:13:25
    Od: januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>

    Wiesiek napisał(a):

    > Zapomniales jeszcze ze sa tacy nauczyciele ktorzy nie chca sie oswoic
    > z nowymi technologiami. Niestety jest takich sporo.

    I jednyne co potrafia to chowac sie za Karta Nauczyciela, kiedy ktos rozsadny
    proponuje zmiany systemowe...

    j.

  • 45. Data: 2004-09-01 17:14:48
    Od: januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>

    epsilon napisał(a):

    > Ty nie jestes stad, prawda?

    Mowimy o 200 zl miesiecznie... Jezeli jakokolwiek Instytucje Edukacyjna
    taki wydatek przewraca to trzeba ja zamknac. Im szybciej tym lepiej.

    j.

  • 46. Data: 2004-09-01 17:23:03
    Od: Wiesiek <r...@o...pl>

    On 1 Sep 2004 19:13:25 +0200, januszek
    iac.irc.pl> wrote:

    >I jednyne co potrafia to chowac sie za Karta Nauczyciela, kiedy ktos rozsadny
    >proponuje zmiany systemowe...
    Czy ja wiem czy to takie straszne? Gorzej jest jak taki cep kloci sie
    ze on wie lepiej (ale nie sprawdzi swojej tezy).
    Strasznie to podkurza ... zeby lamer .. ehh...

    --
    Wiesiek

  • 47. Data: 2004-09-01 17:47:35
    Od: RusH <l...@p...pl>

    "Rafal Rabczuk" <s...@o...pl> wrote :

    > mam w sieci jakies 50 komputerow (placowka edukacyjna) ja nie
    > dostane wiecej na internet niz 150zl/ miesiac

    http://www.tp.pl/otp/serwis_prasowy/biuro/show.php?m
    id=1492

    Pozdrawiam.
    --
    RusH //
    http://randki.o2.pl/profil.php?id_r=352019

  • 48. Data: 2004-09-01 18:03:58
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    Wiesiek wrote:

    > W koncu nie kazda szkola ma super sprzet, a i czesto wiedza
    > "informatykow" jest wielka i sprowadza sie do elementarnych podstaw.

    dokladnie, jeszcze pamietam z czasow jak sie uczylem w LO moj nauczyciel
    to byla 2 klasa okolo zapytany przezmnie o jakas ze spraw zwiazanych z
    linuxem odpowiedzial ze "on nie musi sie na tym znac bo ma od tego
    swoich ludzi" pozniej sie okazalo ze ten jego czlowiek to moj kumpel o
    rok starszy.

    --
    VoMi7

  • 49. Data: 2004-09-01 18:05:29
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    epsilon wrote:

    > Ty nie jestes stad, prawda?

    przyklad 7 LO w Olsztynie sekretarian ma wlasne SDI. Sala do zajec ma
    wlasne SDI i ksiegowosc ma wlasne SDI. okolo 50 stanowisk komputerowych
    w sumie. Czy to nie marnotrastwo pieniedzy ?

    --
    VoMi7

  • 50. Data: 2004-09-01 18:09:09
    Od: januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>

    VoMi7 napisał(a):

    > przyklad 7 LO w Olsztynie sekretarian ma wlasne SDI. Sala do zajec ma
    > wlasne SDI i ksiegowosc ma wlasne SDI. okolo 50 stanowisk komputerowych
    > w sumie. Czy to nie marnotrastwo pieniedzy ?

    Pisalem o rozwiazaniach systemowych... Znaczy Jego Wysokosc Pan Wiceminister
    od Oswiaty dzwoni do Jego Wysokosci Wiceprezesa TP i mowi:
    - Czesc Jozek, jest biznes do zrobienia.
    - Jaki biznes
    - Potrzebujemy w hurcie 20 tys iDSL-i
    - Ok, 100 zl

    :P