  • 21. Data: 2016-02-08 15:02:45
    Temat: Re: Zmiany, zmiany, zmiany :)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" napisał w wiadomości grup
    >Za GW:
    >Ministerstwo Finansów szuka dodatkowych wpływów do budżetu.
    >Wyliczyło, że jeśli zmieni kodeks cywilny i uzależni wypłatę
    >odszkodowania z ubezpieczenia OC sprawcy od przedstawienia faktury z
    >warsztatu, do budżetu wpłynie dodatkowe 1,5 mld zł z VAT.

    Bo za dobrze mieliscie, az spoleczenstwo musialo to zmienic :-)

    http://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/pols
    cy-kierowcy-maj%C4%85-najlepiej-w-europie-ju%C5%BC-n
    ied%C5%82ugo/ar-BBmwauZ
    "...na tle Europy ubezpieczenia w Polsce są jednymi z najtańszych ...
    Statystycznie na jednego Polaka przypada 86 euro brutto z tytułu
    składek na ubezpieczenie i 60 euro z powodu wypłaconych odszkodowań.
    Średnia dla wszystkich państw wynosiła 218 euro."

    Dane sa z 2013 roku, ale jakos takich niskich skladek nie pamietam.
    Wszyscy rejestruja na babcie ze wsi, podliczyli z motorowerami,
    czy istotne jest "na Polaka". Na samochod byloby prawie 2x drozej.

    J.

  • 22. Data: 2016-02-08 15:44:16
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2016-02-08 o 15:02, J.F. pisze:
    > Statystycznie na jednego Polaka przypada 86 euro brutto z tytułu składek
    > na ubezpieczenie i 60 euro z powodu wypłaconych odszkodowań.

    I 26 euro od łebka wpada do kieszonki.

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2016-02-08 19:38:22
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 08.02.2016 o 15:02, J.F. pisze:

> [...]
    > Średnia dla wszystkich państw wynosiła 218 euro."
    >
    > Dane sa z 2013 roku, ale jakos takich niskich skladek nie pamietam.

    A ja wyższych.
    Pamiętaj, że nie każdy Polak ma samochód.

  • 24. Data: 2016-02-17 19:00:27
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "robot" <r...@o...pl> wrote in message news:n99ki3$lc8$1@node2.news.atman.pl...
    > Były takie. Za komuny było 140 tys urzędników.
    > A teraz jest 500 tys. Po co utrzymywać te 350 tys pasożytów?

    czekamy az pasjans bedzie dyscyplina olimpijska i zawojujemy swiat!

    --
    http://db.org.pl/

  • 25. Data: 2016-02-17 19:02:56
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message
    > Wyklikałem w Liberty Insurance (https://www.libertyinsurance.ie/) , ten
    > motocykl (bo był najdroższy na Twojej li÷cie), 20-letniego kierowcý bez
    > zniżek z Dublina i chc˘ 747EUR.
    > Przy 3 latach bezszkodowanych proponuje mi 496eur
    > I to nie z reklamy to czytam, a doklikałem siý do miejsca gdzie chc˘ numer
    > karty kredytowej i wydrukuje siý polisa.

    moze czasy lub zakresy ubezpieczen sie zmienily, cytowalem z dyskusji
    ktora zapadla mi w pamiec
    http://www.irishbikerforum.com/forums/index.php/topi
    c/92576-125cc-insurance/

    --
    http://db.org.pl/

  • 26. Data: 2016-02-18 09:21:38
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2016-02-17 o 19:00, m4rkiz pisze:
    > "robot" <r...@o...pl> wrote in message
    >
    > czekamy az pasjans bedzie dyscyplina olimpijska i zawojujemy swiat!

    To, że w Polsce miliony osób uprawia jakąś dyscyplinę nie gwarantuje
    sukcesów na arenie międzynarodowej :(

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2016-02-20 21:55:47
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 17 Feb 2016 19:02:56 +0100, m4rkiz napisał(a):

    > "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message
    >
    > moze czasy lub zakresy ubezpieczen sie zmienily, cytowalem z dyskusji
> [...]

    Pewnie dostał zwyżkę za nick "roadracingfreak" ;)