  • 21. Data: 2020-04-10 22:07:56
    Temat: Re: Znajdy śmietnikowe.. ;)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Adam" r6qegq$2g4$1$A...@n...chmurka.net

    > że go nie ma, ale to wystarczy trochę nią poruszać.

    > Prawdopodobnie brudny wałek separatora.

    Drukarki trzeba chronić przed kurzem czy innym brudem.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 22. Data: 2020-04-10 22:08:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Adam" r6p8je$c02$1$A...@n...chmurka.net

    > Pół milimetra - chodzi o trafienie wydruku w punkt
    > po wyjęciu z jednej drukarki i włożeniu do drugiej,
    > a nie o rozdzielczość.

    Mnie o to samo. Założyłem, że stosownie skalibrowałeś
    ze sobą te drukarki -- że to nie Twe niechlujstwo.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 23. Data: 2020-04-10 22:19:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5e90d252$1$549$6...@n...neostrada.pl

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5e8f9afe$1$546$6...@n...neostrada.pl

    > Pół milimetra to o ~rząd wielkości za słabo.
    > Atramentówka za kilka dych daje lepszą pół milimetra!
    > Można kilka razy wydrukować to samo -- po prostu będzie
    > ciemniej. Gdy kończy się atrament niespodziewanie a żal
    > mi kartek -- tak drukuję.

    Drukuję raz, wkładam tę zadrukowaną kartkę i ponownie na niej
    drukuję. Mogę tak drukować wielokrotnie to samo -- nawet pięć
    razy to samo. Wydruk staje się tłustszy, ;) ale nie ma mowy
    o połówce milimetra!

    Gdybym staranniej wkładał papier -- być może miałbym jeszcze
    lepsze efekty, bo raczej ponownie nie wkładam zbyt starannie.
    Po prostu wkładam.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 24. Data: 2020-04-10 22:32:26
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > "Adam" r6qegq$2g4$1$A...@n...chmurka.net

    > Drukarki trzeba chronić przed kurzem czy innym brudem.

    Jak to sobie wyobrażasz na halach produkcyjnych, w magazynach, w
    barakach na budowie?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 25. Data: 2020-04-11 00:14:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Adam" r6ql4q$66n$1$A...@n...chmurka.net

    > Jak to sobie wyobrażasz na halach produkcyjnych,
    > w magazynach, w barakach na budowie?

    Na specjalne okazje jest świat spod znaku 'Heavy Duty'.
    W domu można przykryć pokrowcem lub trzymać w szafce...
    (swoją plujkę wkładam do worka plastykowego, po czym
    wstawiam do zamykanej drzwiczkami szafki)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 26. Data: 2020-04-11 01:30:57
    Od: Emru <e...@g...com>

    W dniu Fri, 10 Apr 2020 20:39:21 +0200, użytkownik Adam napisał:

    > Drukarka ma wbudowany serwer wydruku. W jakim celu jeszcze podpinasz
    > pod Rpi?

    Chcę mieć drukowanie po sieci, a nie mam możliwości podłączyć jej po kablu

  • 27. Data: 2020-04-11 01:32:56
    Od: Emru <e...@g...com>

    W dniu Fri, 10 Apr 2020 21:53:39 +0200, użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:

    > "Emru" r6pspe$ihq$1$E...@n...chmurka.net

    > Kilka ryz to mało -- moja plujka (99 pln za drukarkę + 10 pln za
    > atrament) wydrukowała 5 ryz, zanim wymieniłem kartridż, którego kres być
    > może przybliżyłem moczeniem w wodzie gotowanej miast w wodzie
    > destylowanej czy stosownym płynie...

    > Duplex mi nie jest potrzebny -- nie obraziłbym się, gdyby był, ale
    > dopłacać nie chcę.

    Nieszczególnie mnie obchodzi co jest ci potrzebne

    > Moja atramentówka też czasami mówi -- nawet krzyczy,
    > że nie ma papieru -- wystarczy włożyć... ;)

    Widać ambitny z ciebie człowiek, jeśli chcesz drukować bez papieru

    > Dlatego właśnie wybrałbym teraz z WiFi -- jeszcze nie wiem, jak to
    > pracuje...

    A tak ogólnie to nie odpisywałem tobie tylko Adamowi