  • 41. Data: 2018-10-19 10:37:49
    Temat: Re: Znów Szydło na widelcu...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:pqbp3p$qql$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 18.10.2018 o 19:44, J.F. pisze:

    >Jeszcze raz - na bombach czy nie - jeśli wyprzedzali w miejscu
    >niedozwolonym i jebli, to są winni jebnięcia podczas wyprzedzania w
    >miejscu niedozwolonym. Nieważne karetetka, borewicz czy straszydło.
    >Tyle teoria.

    No wlasnie - teoria.
    Po to jest stosowny zapis, zeby mogli wyprzedzac nawet tam, gdzie to
    zakazane.
    Ale musza uwazac. Oraz troche przewidywac - jak zaczna wyprzedzac pod
    gorke, to ich koguty nie uratuja,
    jak beda wyprzedzac na skrzyzowaniu, to moze ich nie zauwazyc ktos z
    prawej, kto skreca w lewo, albo mysli, ze ma pierwszenstwo przed
    ciezarowka.

    Tylko jak tu uwazac, jesli samochod z pobocza wyjezdza ci prosto pod
    maske.

    >W praktyce jak już pisałem nie po to partia ma trzyma w ręku
    >prokuraturę (a obecnie również sądy), żeby obywatele z partioą
    >wygrywali. Z tym, ze to nie ma nic wspólnego z prawem, a z
    >przekonaniem pisd, że skoro wygrali wybory to znaczy że wolno im
    >wszystko.

    No ale jakby tak dwie karetki jechaly i mlodzian drugiej zajechal
    droge ?

    Tamten film jak policja wyprzedzala na skrzyzowaniu a ktos skrecil w
    lewo pamietasz ?
    Nie wiem jak sie sprawa skonczyla, ale mialbym opory policjantow
    skazac.

    No ale moze kierowca byl gluchy, a w lusterko nie mial obowiazku
    spojrzec ...

    J.

  • 42. Data: 2018-10-19 10:47:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-10-19 o 10:37, J.F. pisze:

    > Tylko jak tu uwazac, jesli samochod z pobocza wyjezdza ci prosto pod maske.

    Już ci pisałem, że twoje filozofowanie jest trochę irytujące? :)
    Jeśli samochód wyjeżdża z pobocza, to znaczy, że włącza się do ruchu,
    więc musi ustąpić pierwszeństwa.

    --
    Liwiusz

  • 43. Data: 2018-10-19 12:10:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Już ci pisałem, że twoje filozofowanie jest trochę irytujące? :)
    >Jeśli samochód wyjeżdża z pobocza, to znaczy, że włącza się do ruchu,
    >więc musi ustąpić pierwszeństwa.

    A g*, bo na tym poboczu sie znalazl celem przepuszczenia pojazdu
    uprzywilejowanego, wiec bylo to zatrzymanie wynikajace z ruchu
    drogowego :-P

    J.

  • 44. Data: 2018-10-19 12:12:55
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 19 Oct 2018 10:15:31 +0200, w <pqc3ra$51n$1@node1.news.atman.pl>,
    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(-a):

    > Ale prowadziła pani premier i dlatego ją bronią czy ten zasłużony
    > borowik który prowadził auto jest zasłużonym członkiem pisu od lat
    > na przykład dwudziestu?

    Bronią, bo po prostu nie może być tak, że limuzyna Szydło spowodowała wypadek.

  • 45. Data: 2018-10-19 12:31:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-10-19 o 12:10, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > A g*, bo na tym poboczu sie znalazl celem przepuszczenia pojazdu
    > uprzywilejowanego, wiec bylo to zatrzymanie wynikajace z ruchu drogowego

    To niczego nie zmienia.

    --
    Liwiusz

  • 46. Data: 2018-10-19 12:46:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >To niczego nie zmienia.

    Zmienia o tyle, ze sie nie wlacza do ruchu, wiec nie musi ustepowac
    pierwszenstwa.

    No dobra - jesli zjechal na pobocze, to tak literalnie przepis tego
    nie mowi.
    Jesli zjechal tylko do krawedzi jezdni i sie zatrzymal, to juz mowi.

    A w Oswiecimiu zdaje sie pobocza nie bylo, tylko byl chodnik, a chyba
    nie wiemy - wjechal na chodnik calkowicie, czesciowo czy wcale ?

    J.

  • 47. Data: 2018-10-19 12:49:46
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-10-19 o 12:12, r...@k...pl pisze:

    > Bronią, bo po prostu nie może być tak, że limuzyna Szydło spowodowała wypadek.

    Na razie to wiadomo że spowodowała a nie zamkniecie sprawy powoduje
    że dziennikarze o tym ludziom przypominają.

    Pozdrawiam

  • 48. Data: 2018-10-20 09:20:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.10.2018 o 10:15, RadoslawF pisze:

    > Ale prowadziła pani premier i dlatego ją bronią czy ten zasłużony
    > borowik który prowadził auto jest zasłużonym członkiem pisu od lat
    > na przykład dwudziestu?

    A jechali tam bez celu, czy przewozili panią straszydło?

    > Czy tylko pierdolisz bo pisu nie lubisz co już tu niejednokrotnie
    > udowodniłeś?

    To czy lubię pis czy nie nie zmienia tego, że nawet bomby na dachu nie
    dają pierwszeństwa, ani tego że sprawa już na etapie postępowania
    przygotowawczego została upolityczniona przez funkcjonariuszy pis. A
    nawet wcześniej, bo mariusz ogłosił wyniki śledztwa w parę godzin po
    wypadku.

    Shrek

  • 49. Data: 2018-10-20 09:38:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.10.2018 o 10:37, J.F. pisze:

> [...]
    > jak beda wyprzedzac na skrzyzowaniu, to moze ich nie zauwazyc ktos z
    > prawej, kto skreca w lewo, albo mysli, ze ma pierwszenstwo przed

    To ich sprawa jak kierować, żeby nie spowodować wypadku. A jak
    spowodowali to trudno - trzeba było się przyznać i po zawodach.

    > Tylko jak tu uwazac, jesli samochod z pobocza wyjezdza ci prosto pod maske.

    Pobocza powiadasz?

    > No ale jakby tak dwie karetki jechaly i mlodzian drugiej zajechal droge ?

    A bo to pierwszy raz ktoś by karetce zajechał drogę. Wystarczy w googla
    wpisać i sprwadzić co dalej. A dalej normalnie ustala się kto miał
    pierwszeńtwo i kierowca karetki dostaje punkty, mandat i czasem wyrok karny.

    > Tamten film jak policja wyprzedzala na skrzyzowaniu a ktos skrecil w
    > lewo pamietasz ?
    > Nie wiem jak sie sprawa skonczyla, ale mialbym opory policjantow skazac.

    A ja niespecjalnie - co najwyżej można szukać okoliczności łagodzących.

    A co do zakończenia to skończyła się ona dokładnie tak jak teraz
    kombinuja ze straszydłem. Sąd drugiej instancji uniewinnił kierownika
    skręcajacego w lewo. Co oznacza, że nikt nie jest winnym, bo sąd jedynie
    uniewinnił skręcającego, bo o to go pytano. Rolę funkcjonariuszy zamitł
    pod dywan prokurator nie stawiając im zarzutów. Co jest o tyle dziwne,
    że jak wiesz z innych wątków prok rutynowo stawia zarzuty wszytkim dla
    ich dobra (z wyjątkiem funkcjonariuszy dziwwnym trafem:)

    > No ale moze kierowca byl gluchy, a w lusterko nie mial obowiazku
    > spojrzec ...

    Rozstrzygnął to już sąd najwyższy.

    Shrek

  • 50. Data: 2018-10-20 11:30:51
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-10-20 o 09:20, Shrek pisze:

    > A jechali tam bez celu, czy przewozili panią straszydło?

    A jesteś taki głupi żeby obwiniać szkło jak ci samochód zahaczy
    tir przewożący szkło? Czy może jednak jego kierowcę?

> [...]
    > przygotowawczego została upolityczniona przez funkcjonariuszy pis. A
    > nawet wcześniej, bo mariusz ogłosił wyniki śledztwa w parę godzin po

    I mają problem bo odruchowo chcieli zrzucić winę na poszkodowanego
    a teraz to się mści. Co nie zmienia mojej opinii o tobie i twoim
    podejściu. Jakim trzeba być bucem aby zamiast pani premier napisać
    pani straszydło?