  • 51. Data: 2018-10-20 12:00:53
    Temat: Re: Znów Szydło na widelcu...
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.10.2018 o 11:30, RadoslawF pisze:

    > A jesteś taki głupi żeby obwiniać szkło jak ci samochód zahaczy
    > tir przewożący szkło? Czy może jednak jego kierowcę?

    No i? Przecież piszę - kierowca jebnął, kierowca odpowiada. Niestety jak
    się okazało, ze to kierowca straszydła, to pierwszy który się wpierdolił
    z butami był mariusz, a za chwilę prokurator, który jak mu śledczy nie
    chcieli postawić zarzutów sebie, to rozwiązał zespół i sam postawił.
    Sorry - sami sprawę upolitycznili, to teraz się smród ciągnie - a
    wystarczyło nie kombinować, winnego awansować, wypłacić odszkodowanie,
    i byłoby po sprawie. Ale nie. Musieli. No i teraz się smród ciągnie.

    > I mają problem bo odruchowo chcieli zrzucić winę na poszkodowanego
    > a teraz to się mści.

    No mają - to miej pretensję do niech, a nie do mnie.

    > Co nie zmienia mojej opinii o tobie i twoim
    > podejściu.

    Szczerze mówiąc nic mnie to nie obchodzi. A co to za teza - że pis mogą
    krytykować tylko ich klakierzy? ;)

    > Jakim trzeba być bucem aby zamiast pani premier napisać
    > pani straszydło?

    LOL. A może dla prezydenta jaruzelskiego też masz dużo szacunku? Z
    samego fakty bycia politykiem szacunek nie przysługuje. Na ogół wręcz
    przeciwnie - domyślnie więcej szacunku mam dla sprzątaczki czy
    fizycznego na budowie, niż polityka. Że o polityku pisu nie wspomnę.

    Shrek

  • 52. Data: 2018-10-20 12:20:17
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-10-20 o 12:00, Shrek pisze:

> [...]
    > wystarczyło nie kombinować, winnego awansować, wypłacić odszkodowanie, i
    > byłoby po sprawie. Ale nie. Musieli. No i teraz się smród ciągnie.

    To w jakim celu napisałeś to zdanie: "A jechali tam bez celu, czy
    przewozili panią straszydło?"?
    Poza dodatkową próbą upolitycznienia wypadku.

    > No mają - to miej pretensję do niech, a nie do mnie.

    Do ciebie ma za co innego niż do nich.
    Nimi się nie zasłaniaj.

    > Szczerze mówiąc nic mnie to nie obchodzi. A co to za teza - że pis mogą
    > krytykować tylko ich klakierzy? ;)

    To widać kolejna twoja teza.

> [...]
    > przeciwnie - domyślnie więcej szacunku mam dla sprzątaczki czy
    > fizycznego na budowie, niż polityka. Że o polityku pisu nie wspomnę.

    Do jaruzelskiego mam zdecydowanie mniejszy ale nie będąc bucem
    nie wyzywam go przekręcając jego nazwisko.

    Pozdrawiam

  • 53. Data: 2018-10-20 12:34:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.10.2018 o 12:20, RadoslawF pisze:

    > To w jakim celu napisałeś to zdanie: "A jechali tam bez celu, czy
    > przewozili panią straszydło?"?
    > Poza dodatkową próbą upolitycznienia wypadku.

    Sorry - nie ja upolityczniłem sprawę, tylko sami politycy. Zaczął
    mariusz wydając wyrok kilka godzin po wypadku. Dlaczego to zrobili... No
    pewnie właśnie dlatego... że kierowca nie jechał tam prywatnie, tylko
    wiózł straszydło.

    Faktem jest, że borowik przyjebał, bomby żadnych uprawnień w kwesti
    ewentualnej winy czy jej braku nie dają, a pisdzielce chcą wrobić
    niewinnego sebę, co się za nimi ciągnie jak smród za wojskiem. Nic na to
    nie poradzę, że takie to matoły. To że straszydło nie po raz pierwszy
    robi za hipokrytkę, to trudno. Większych wymagań wobec nie j nie miałem,
    więc się nie zawiodłem, ale szacunku do niej to ode mnie nie wymagaj, bo
    większy mam do prostytutek.

    Co do dalszej dyskusji na temat polityki - dajmy sobie spokój - ani ta
    grupa, ani mnie twoja opinia nie boli - mozesz sobie o mnie myśleć co
    chcesz -to (jeszcze) wolny kraj.

    Shrek

  • 54. Data: 2018-10-20 17:59:52
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-10-20 o 12:34, Shrek pisze:

> [...]
    >
    > Co do dalszej dyskusji na temat polityki - dajmy sobie spokój - ani ta
    > grupa, ani mnie twoja opinia nie boli - mozesz sobie o mnie myśleć co

    Czyli bucem byłeś, bucem jesteś i bucem będziesz.
    Tylko zapamiętaj jedno, co o tobie pomyślę to i napiszę.
    Bo sam sobie na to zapracowałeś swoimi tekstami.

    Pozdrawiam

  • 55. Data: 2018-10-20 18:16:21
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 20 Oct 2018 11:30:51 +0200, w <pqeskl$rkr$1@node1.news.atman.pl>,
    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(-a):

    > Jakim trzeba być bucem aby zamiast pani premier napisać
    > pani straszydło?

    Bo jej "się należało" :D.

  • 56. Data: 2018-10-20 18:18:34
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 20 Oct 2018 17:59:52 +0200, w <pqfje6$sf7$1@node2.news.atman.pl>,
    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(-a):

    > Czyli bucem byłeś, bucem jesteś i bucem będziesz.
    > Tylko zapamiętaj jedno, co o tobie pomyślę to i napiszę.
    > Bo sam sobie na to zapracowałeś swoimi tekstami.

    Czy to Shrek kłamał, że jechali na bombach czy Becia?
    Aż strach zapytać jakie więc masz zdanie o Beci :D

  • 57. Data: 2018-10-20 18:48:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 20 Oct 2018 12:34:30 +0200, Shrek napisał(a):

> [...]
    > ewentualnej winy czy jej braku nie dają, a pisdzielce chcą wrobić
    > niewinnego sebę, co się za nimi ciągnie jak smród za wojskiem.

    Tylko co - poczekac na policje/karetke na sygnale, zjechac na bok, a
    jak beda mijac, to skrecic gwaltownie w lewo i mowic ze bomby zadnych
    uprawnien nie daja ?

    > Co do dalszej dyskusji na temat polityki - dajmy sobie spokój - ani ta
    > grupa, ani mnie twoja opinia nie boli - mozesz sobie o mnie myśleć co
    > chcesz -to (jeszcze) wolny kraj.

    Jutro sie mozna wypowiedziec przy urnie ...

    J.

  • 58. Data: 2018-10-20 18:58:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 20 Oct 2018 09:38:05 +0200, Shrek napisał(a):

    > To ich sprawa jak kierować, żeby nie spowodować wypadku. A jak
    > spowodowali to trudno - trzeba było się przyznać i po zawodach.

    > Pobocza powiadasz?

    Jakos tam pierwszemu ustapil. Tam chyba chodnik jest a nie pobocze,
    czy nan wjechal, czy tylko zatrzymal sie przy krawezniku - nie wiem.
    Dosc ze drugiego pojazdu nie przepuscil.

    Aczkolwiek ... jest w tym i kolejne dno - on to moze byc winny drobnej
    obcierki, a polamaniu borowika i straszydla jest winna nadmierna
    predkosc i niezapiete pasy :-)

    > A ja niespecjalnie - co najwyżej można szukać okoliczności łagodzących.
    >
    > A co do zakończenia to skończyła się ona dokładnie tak jak teraz
    > kombinuja ze straszydłem. Sąd drugiej instancji uniewinnił kierownika
    > skręcajacego w lewo. Co oznacza, że nikt nie jest winnym, bo sąd jedynie
    > uniewinnił skręcającego, bo o to go pytano. Rolę funkcjonariuszy zamitł
    > pod dywan prokurator nie stawiając im zarzutów. Co jest o tyle dziwne,
    > że jak wiesz z innych wątków prok rutynowo stawia zarzuty wszytkim dla
    > ich dobra (z wyjątkiem funkcjonariuszy dziwwnym trafem:)

    No, ja bym im tez nie postawil ... chyba, ze wodke do sklepu tak sie
    spieszyli :-)

    > Rozstrzygnął to już sąd najwyższy.

    Masz na mysli przypadek ogolny a nie wyprzedzane przez pojazd
    uprzywilejowany ?
    Ja tam pamietam dwa rozstrzygniecia, sprzeczne :-)

    J.

  • 59. Data: 2018-10-20 19:46:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.10.2018 o 18:48, J.F. pisze:

    > Tylko co - poczekac na policje/karetke na sygnale, zjechac na bok, a
    > jak beda mijac, to skrecic gwaltownie w lewo i mowic ze bomby zadnych
    > uprawnien nie daja ?

    Jak nie masz lepszych zabaw. Wymuszenie stłuczki jak każde inne. Jeśli
    ktoś ci udowodni, że zrobiłeś to celowo, to dopiero sobie nagrabisz. Ale
    chyba na to, ze seba celowo zamachną się na straszydło to nawet antoni
    nie wymyślił.

    > Jutro sie mozna wypowiedziec przy urnie ...

    Co też uczynię, ale nie zmienia to mojego braku szacunku dla straszydła
    i jej bandy. Jak już pisałem temat nie na tą grupę.

    Shrek

  • 60. Data: 2018-10-20 19:55:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.10.2018 o 18:58, J.F. pisze:

    > Jakos tam pierwszemu ustapil. Tam chyba chodnik jest a nie pobocze,
    > czy nan wjechal, czy tylko zatrzymal sie przy krawezniku - nie wiem.

    No to jak nie wiesz, to po co piszesz o włączaniu się do ruchu z pobocza?

    > Dosc ze drugiego pojazdu nie przepuscil.

    No nie przepuścił. Pewnie nie jechali na bombach więc nawet nie
    podejrzewał, że to uprzywilejowany. Co nie zmienia winy kierownika beci.
    Jeszcze raz - bomby kwestii winy nie zmieniają. Tyle że wolno im nie
    stosować się do niektórych przepisów, ale nie zdejmuje z nich
    odpowiedzialności w razie w. A po to na bombach jeżdzą zawodowcy a nie
    seby, żeby tak oczywiste niebezpieczeństwa jak że klient ruszy po
    przepuszczeniu wozu poprzedzajacego na bombach przewidzieć. Przecież to
    nie jest coś czego nie należałoby się spodziewać.

    > Aczkolwiek ... jest w tym i kolejne dno - on to moze byc winny drobnej
    > obcierki, a polamaniu borowika i straszydla jest winna nadmierna
    > predkosc i niezapiete pasy :-)

    On to może być winny nie ułatwienia przejazdu samochodowi
    uprzywileojowanemu (o ile taki to był). Nie wiem czy gołole jest za to
    jakakolwiek sankcja.

    > No, ja bym im tez nie postawil ... chyba, ze wodke do sklepu tak sie
    > spieszyli :-)

    Ja akurat bez problemu. Co najwyżej wnioskowałbym o nazwyczajne
    złagodzenie kary.

    > Masz na mysli przypadek ogolny a nie wyprzedzane przez pojazd
    > uprzywilejowany ?

    Po raz enty. Uprzywilejowanie nie zmienia _nic_ w kwestii winy.

    > Ja tam pamietam dwa rozstrzygniecia, sprzeczne :-)

    W SN czy rejonie?

    Shrek