  • 11. Data: 2015-08-26 20:04:17
    Temat: Re: Zrob to sam
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2015-08-26 o 13:32, quent pisze:

    > Otóż to. W końcu budują dla siebie więc to najlepiej wydane pieniądze -
    > bez przeinwestowywania "na wszelki wypadek".

    Warto poczytać komentarze pod tym artykułem.
    A ponadto, może i budują za swoje, tyle że nie "ze swojego" będą płacić
    odszkodowania jak komuś stanie się krzywda, wskutek postawienia tej
    "konstrukcji".

    JK

  • 12. Data: 2015-08-27 07:53:18
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 26 sierpnia 2015 13:31:24 UTC+2 użytkownik quent napisał:

    > Otóż to. W końcu budują dla siebie więc to najlepiej wydane pieniądze -
    > bez przeinwestowywania "na wszelki wypadek".

    Typowy tekst w telewizji przy okazji powodzi wygląda mniej więcej tak:
    - "Panie, to malutki potok był! Nigdy nie wylewał! A tyle szkód teraz narobił..."

    --
    jureko

  • 13. Data: 2015-08-27 10:00:49
    Od: Tadeusz <...@s...onet.pl>

    W dniu 2015-08-26 o 13:21, bartekltg pisze:

    > Pewnie gmina. A gmina pieniędzy nie ma.
    >
    > Mnie zastanawia co innego. Wcześniej miał to być most,

    prawdziwy most za 30 tysięcy PLN????
    chyba ku...a dla nietoperzy ;-)

  • 14. Data: 2015-08-27 12:21:57
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 27.08.2015 10:00, Tadeusz wrote:

    > prawdziwy most za 30 tysięcy PLN????
    > chyba ku...a dla nietoperzy ;-)

    Przeczytaj artykuł, a niejasności się rozwieją.

    bartekltg

  • 15. Data: 2015-08-27 13:40:32
    Od: Tadeusz <...@s...onet.pl>

    W dniu 2015-08-27 o 12:21, bartekltg pisze:

    > Przeczytaj artykuł, a niejasności się rozwieją.

    Przeczytałem zanim wysłałem.
    Czy wiesz, że sama dokumentacja projektowa takiego byle jakiego mostku w
    wydaniu jakiegokolwiek państwowego urzędu to będzie kilkanaście tysięcy zł?
    Na samą robotę zostanie z tych 30 tysięcy pewnie 15. Dalej uważasz, że
    ktokolwiek zrobiłby to lepiej niż sami mieszkańcy???

  • 16. Data: 2015-08-27 14:26:54
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2015-08-26 20:04, JK wrote:
    > A ponadto, może i budują za swoje, tyle że nie "ze swojego" będą płacić
    > odszkodowania jak komuś stanie się krzywda, wskutek postawienia tej
    > "konstrukcji".

    Coś trzeba było zrobić przecież, czyż nie?
    Gmina pewnie tonie w długach więc mieszkańcy wzięli się i zrobili.
    Nie widzę w tym nic niestosownego.
    Odszkodowaniami zajmują się prywatne firmy ubezpieczeniowe -
    państwa/podatników (szczególnie z drugiego końca Polski) nie powinno się
    w to mieszać.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 17. Data: 2015-08-27 14:29:11
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 27.08.2015 13:40, Tadeusz wrote:

    > Przeczytałem zanim wysłałem.

    Hint: jeśli ktoś zwraca Ci uwagę, byś przeczytał artykuł,
    to warto do niego zajrzeć, bo najwyraźniej coś pokręciłeś.

    A tak, pała z czytania ze zrozumieniem:

    "...plan remontu mostu za 30 tys. zł"

    Za 30 tys mieli wzmocnić/wymienić wspomnianą wcześniej belkę.

> [...]
    > Na samą robotę zostanie z tych 30 tysięcy pewnie 15. Dalej uważasz, że
    > ktokolwiek zrobiłby to lepiej niż sami mieszkańcy???

    No mieszkańcy nie robili mostu, ani nawet nie naprawili, tylko
    rozebrali most (budowa od nowa będzie droższa) zasypali rzekę
    zostawiając w niej rurę (co może być wywołać zagrożeniem powodzią).

    pzdr
    bartekltg

  • 18. Data: 2015-08-28 01:06:42
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Thu, 27 Aug 2015 10:00:49 +0200, Tadeusz napisał(a):

    > prawdziwy most za 30 tysięcy PLN????
    > chyba ku...a dla nietoperzy ;-)

    Most dla nietoperzy to koszt jakiś 700tys zł ;)

  • 19. Data: 2015-08-28 10:29:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tadeusz" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >Na samą robotę zostanie z tych 30 tysięcy pewnie 15. Dalej uważasz,
    >że ktokolwiek zrobiłby to lepiej niż sami mieszkańcy???

    Lepiej ?
    No, mieszkancy raczej nie maja doswiadczenia w projektowaniu i budowie
    mostow.

    Zrobili co zrobili, moze i dobrze, a moze niezgodnie z planem
    wodno-prawnym i ich teraz zaleje :-)

    J.

  • 20. Data: 2015-08-28 10:38:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    napisał:

    >Typowy tekst w telewizji przy okazji powodzi wygląda mniej więcej
    >tak:
    >- "Panie, to malutki potok był! Nigdy nie wylewał! A tyle szkód teraz
    >narobił..."

    Ja z Wroclawia, i jak najbardziej rozumiem ze rzeka moze nigdy nie
    wylewac, a potem tyle szkod narobic.

    J.