  • 91. Data: 2017-05-29 23:37:02
    Temat: Re: Źródła czasu -- kolejność padania
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 27 May 2017 11:58:08 +0200, Piotr Wyderski napisał(a):

    > Gdybym dziś kładł okablowanie w domu, poszedłbym w InfiniBand 40Gb/s.
    > Ceny urządzeń wyprzedażowych są absolutnie domowe i niższe/porównywalne
    > do Ethernetu 10G, który jest kosztownym trupem.

    > Zauważyłeś, że łączy je słowo "był"? :-)

    No ba, przeciez po to napisalem.

    > Z tego powodu NTP mnie nie kusi.

    Ale NTP ciagle jest.
    Tylko ze to NTP po ethernecie na skretce, a nie po jakims InfiniBand
    :-)

    J.

  • 92. Data: 2017-05-29 23:44:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 27 May 2017 12:33:32 +0200, Janusz napisał(a):
    > Ale one wszystkie były na koncentryku który miał sporo wad.

    Nie, nie wszystkie byly na koncentryku.

    > Novell-a wykończył windows, przejście novella na linuksa było zbyt pózne.

    Oh, Novell wiele ruchow zrobil, ktore w zasadzie nalezy pochwalic, tak
    nalezalo zrobic ... tylko je zrobil jakos nie wtedy, kiedy trzeba,
    albo za drogo ... przynajmniej tak to odbieralem z polskiego rynku.

    J.

  • 93. Data: 2017-05-30 00:20:08
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > A moj zegarek we Wroclawiu sie przestal synchronizowac ... ale moze to
    > usterka zegarka..

    Włącz radio bateryjne na fale długie i zjedź gałą na dół zakresu. Jak
    pierdzi, czy chociaż po drodze pojawiają się pierdy przetwornic, to masz
    odpowiedź..
    A piszesz, że przestał... sprawdzałeś w dzień, czy wieczorem/w nocy?
    Tak z ciekawości pytam - u siebie zauważyłem pewne zależności w "szumie
    tła".

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.

  • 94. Data: 2017-05-30 01:04:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 30 May 2017 00:20:08 +0200, HF5BS napisał(a):

    > Włącz radio bateryjne na fale długie i zjedź gałą na dół zakresu. Jak
    > pierdzi, czy chociaż po drodze pojawiają się pierdy przetwornic, to masz
    > odpowiedź..

    Ostatnie radio na dlugie fale to pierdzi IMO samo z siebie.
    A na srednich to wszystko slysze tylko nie stacje .. sa jeszcze
    jakies?

    > A piszesz, że przestał... sprawdzałeś w dzień, czy wieczorem/w nocy?
    > Tak z ciekawości pytam - u siebie zauważyłem pewne zależności w "szumie
    > tła".

    To z Aldi, ono sie samo o 1 w nocy synchronizuje.

    Ale wynioslem w dzien na dwor/na pole i tez nie lapie ..

    J.

  • 95. Data: 2017-05-31 10:28:48
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-05-29 o 23:44, J.F. pisze:

    > Nie, nie wszystkie byly na koncentryku.
    Jak nie jak tak, tylko novell dorobił się sterowników pod skrętkę,
    reszta zdążyła umrzeć, nie wiem jak na świecie ale w Polsce na pewno,
    zanim pojawiła się skrętka.

    > Oh, Novell wiele ruchow zrobil, ktore w zasadzie nalezy pochwalic, tak
    > nalezalo zrobic ... tylko je zrobil jakos nie wtedy, kiedy trzeba,
    Za pózno wszedł SQL, czy nowoczesne zarządzanie.

    > albo za drogo ... przynajmniej tak to odbieralem z polskiego rynku.
    Zawsze był drogi ale jak nie miał konkurencji to wykorzystywał.

    --
    Pozdr
    Janusz